פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ע"י בזק בינלאומי למרות שאין עסקה!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2008 דיברתי עם נציג שרות של חברת בזק בינלאומי. הוא הציע לי התחברות חדשה לאינטרנט שלהם במחיר של 99 שקלים (מתחבר חדש) לאחר שמסרתי לו את כל פרטיי כרטיס האשראי וסגרנו סיסמת גלישה הוא הפנה אותי לקבל מודם מחנות בזק סטור וסגרנו את השיחה.
לאחר מספר שעות הוא חזר אליי ואמר לי שהוא טעה ושלא מגיע לי התחברות במחיר של משתמש חדש.
למרות שסגרנו כבר על מחיר ולמרות שהיה צריך לבדוק את הפרטים האלו לפני שנתן לי את הצעת המחיר הוא לא הצליח לשנות את העיסקה.
אמרתי לו שאם זה המצב אז אני לא רוצה להתחבר בכלל.
הוא חזר אליי גם למחרת והבהרתי לו שוב שבתנאים הללו אני רוצה לבטל את העסקה.
מאז לא לקחתי את המודם, לא היה אצלי טכנאי או איש בזק מעולם! ולא גלשתי דקה וגם לא חצי דקה באינטרנט.
ובכל זאת בכל חודש יורד לי בהוראת קבע סכום כסף מהחשבון.
דיברתי עם עובדי שירות בבזק בינלאומי (פרטיהם ברשותי) כבר עשרות פעמים אך ללא הצלחה.
דיברתי עם בחורה שאמרה לי שתוך שבוע היא סוגרת את זה ולא שמעתי ממנה יותר.
דיברתי עם בחורה אחרת שעדכנה את הפרטים ולא חזרה.
דיברתי עם בחורה אחרת שסוף סוף טרחה לפתוח תלונה ונתנה לי מספר תלונה: 24912421
היא הבטיחה לי שתוך 48 שעות היא חוזרת אליי עם תשובה כמו בכל מקרה של תלונה ציבורית ולא חזרה כבר כמעט שבועיים.
דיברתי עם בחורה אחרת ב27/2 והיא אמרה לי שבאמת במקרה של תלונה צריך לחזור ללקוח תוך 48 שעות ושהיא בודקת ומיד חוזרת וגם היא לא חזרה אליי יותר!
זהו... העיקר שבינתיים הכסף יורד.
אני דורש את הדבר האלמנטרי - להפסיק להוריד לי כספים מיידית, להחזיר לי את הכספים שנגבו ממני שלא בצדק ולעדכן אותי בתוצאות הטיפול כמו שמקובל!!
אודה לכם אם באמצעותכם הטיפול יהיה יעיל יותר.
אמיר תומר
בזבוז זמן עוגמת נפש ן סוג הנזק :
הפסקה מיידית של הגבייה החודשית והחזר כספי מלא על כל הכספים שנגבו שלא בצדק פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לאחר קבלת פנייתו של מר אמיר, יצרנו עימו קשר והגענו עימו להסכמה לשביעות רצונו.
הוחלט למען שביעות רצונו של מר אמיר לבטל את החבילה ולזכותו בגין חיוביו.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה