פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של בזק בינלאומי בשחיות לחו'ל אבל הלקוח משלם את המחיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום . שמי רמי ואני לקוח של בזק בינלאומי גם באינטרנט וגם בשיחות לחו'ל ואני נחשב לקוח טוב המדבר בכל יום כחצי שעה ויותר עם חו'ל במסגרת מבצע שיחה בדקה יום אחד קיבלתי הצעה יותר טובה מחברה מתחרה אבל מכיוון שאני לקוח נאמן פניתי לבזק וסיפרתי על ההצעה שקיבלתי לאחר בירורים נאמר לי כי יתנו לי איזו הטבה והסכמתי להישאר בבזק והמוקדן אמר שהוא יעדכן את המבצע לאחר זמן מה אני נכנס לחשבון הבנק שלי ונדהמתי לראות כי גבו ממני כמה מאות שקלים יותר מבדרך כלל התקשרתי לבזק ולאחר בירורים ובירורים ועוד המתנה ובירורים נאמר לי כי אני צודק ובזק יזכו אותי בחזרה לפי תחשיב שלהם מכיוון שהמוקדן פשוט שכח לעדכן את המבצע והם חייבו אותי על מחיר מלא במקום מחיר מבצע מוזל . כעבור שבוע קיבלתי החזר יותר ממה שהיו צריכים להחזיר לי אבל לאחר מכן היגיע לי חשבון נוסף על מאות שקלים נוספים ושוב פניתי לבזק ושוב מפקידה לפקידה שבדקו פקידה אחת אמרה שתחזור אלי וזה לא קרה כשבועיים עד שפניתי אליהם שוב ושוב נאלצתי להסביר את הבעיה ואת כל הסיפור מחדש לכל פקידה חדשה שדיברתי . מכל הפקידות ביקשתי לשוחח עם מישהי אחראית וכל פקידה אמרה לי שהיא תפתור לי את הבעיה וכל פקידה ניסתה להסביר לי שאני טועה ובזק צודקים בחשבון פשוט במקום לזכות אותי במה שחיבו אותי ללא הצדקה עקב טעות שלהם הם מתעקשים שהם עשו חשבון נכון לבסוף כשאני כבר על סף התמוטטות עצבים בגללם הצלחתי להגיע לנעמי האחראית שהסבירה לי גם שלפי החשבון שלהם מגיע לי זיכוי של כ200 שקלים ואני אמרתי שזה לא יכול להיות מכיוון שבחשבון הגיוני לפי חודשים קודמים וממוצע השיחות החודשי שלי מגיע לי יותר אז אם היא תוכל לשלוח לי את פירוט השיחות בכדי שאני אוכל לעשות את החשבון בעצמי אני אודה לה היא היסכימה והיום קיבלתי בדואר כמה חשבוניות מהחודשים האחרונים במקום פירוט שיחות מפורט כמו שביקשתי (את החשבוניות אני יכול להוציא בעצמי מהאינטרנט ) ואין ביכולתי לעשות חשבון לפי דקות עם חשבונית מסכמת במקום פירוט שיחות בקיצור כנראה שבחברת בזק בינלאומי חושבים שהלקוח הוא מטומטם שאפשר להכניס לו יד לחשבון הבנק לקחת כרצונם ולתת לו לשלם בעבור טעויות שהם ביצעו ולא הלקוח ועוד בשיא החוצפה לגרום ללקוח להרגיש אשם במקום לקחת אחריות אז שוב התקשרתי לבזק וביקשתי לדבר עם האחראית ושוב הפקידה מנסה לשכנע אותי שהיא תפתור לי את הבעיה רק אם אסביר לה מה הבעיה אמרתי כי אין ברצוני לעבור זאת שוב וברצוני לדבר אך ורק עם האחראית נעמי שטיפלה בי אחרונה וכנראה שהיה למוקדנית קשה מאוד להבין זאת והיא ניסתה שוב ושוב לנסות לשכנע אותי לדבר איתה דרשתי לדבר אך ורק עם האחראית והיא אמרה שנעומי אינה נמצאת כרגע אז ביקשתי שתחזור אלי כאשר תוכל .
אני מאוכזב מאוד מחברת בזק בינלאומי השרות היחס מתחת לכל ביקורת חברה ברמה כזו חייבת לתת שרות ברמה גבוהה אז אני מחכה לראות מה יהיה הסוף או שפשוט אתנתק מהם ואפנה לחברה מתחרה בתנאים שוים אבל שרות לקוחות יותר טוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
עליהם לעשות חשבון של ממוצע חודשים קודמים ולזכות אותי כראוי כולל פיצוי על עוגמת הנפש שגרמו לי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
מבדיקה במערכותינו עולה, כי מר טגנסקי זוכה בסך 848.30 ש"ח בגין תאריכים 8/12/08-14/1/09. הזיכוי נמסר למר טגנסקי באמצעות כרטיס האשראי.
יצויין, כי כל פניותיו של מר טגנסקי נענו וטופלו.
עוד יצויין, כי מר טגנסיקי פנה אל חברתינו ביום 16/3/09 בבקשה לפירוט שיחות מלא. הפירוט נשלח אל ביתו בדואר.
יובהר, כי החישוב נבדק הלוך ושוב ונמצא תקין, הנושא הוסבר למר טגנסקי על ידי שיחה עם מנהלת בכירה בשירות הלקוחות.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתו של מר טגנסקי לזיכוי נוסף.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה