פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ירידת באיכות חיבור למשחקי רשת נושא התלונה:
פלייר סלאבה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כשיצא פלייסטיישן 3 (פס3) הסתבר שרק דרך בזק בינלאמי היה אפשר להתחבר ללא ניתוקים למשחקי רשת דרך פס3. בגלל הסיבה הלא נעימה הזו עברתי מספקית אינטרנת שלי לבזק בינלאומי. הניתוקים נעלמו והכל היה בסדר. לאחר שנה בערך התחילו עוד פעם בעיות והעברתי למהירות גבוה יותר (מ1.5M/128 ל2.5M/256) שהדבר שוב שיפר את האיכות חיבור למשחקים. בחודשים האחרונים לא כזה שיחקתי ברשת בגלל הלימודים לכן לא היו לי בעיות עם זה. בקיצור בזמן האחרון קניתי משחק חדש ופתאום מתגלה שיכול להתחבר אליו רק בבוקר, יותר מזה בדקתי עם עוד משחק - אותה הבעיה. פס3 פשוט לא מתחבר לרשת של סוני לאחר צהריים. התקשרתי לתמיכה טכנית , הקשיבו לי והמליצו לנסות להתחבר דרך חבילת גיימר שלהם, שלפי שמשהבנתי מקבלת עדיפויות על חבילות רגילות לשרתי חוץ. ניסיתי - זה באמת עזר. אבל על חבילה זו הם רוצים כסף נוסף. ניסיתי להסביר להם שלמה אני חייב לשלם נוסף על חבילה חדשה אם דרך ישנה פעם הכל עבד. את הטענה שלי הם לא קיבלו, (וויקוח נמשך כ40 דקות) בסוף ביקשתי שמנהל של שימור לקוחות ייצור קשר איתי.
כשביררתי תנאי ניתוק מהחברה, התנאים של ניתוק ממש לא הגיונים. אני מחוייב אליהם לעוד 7 חודש, והם רוצים כסף על כל חודש שנותר. תמיד חשבתי שצריך לשלם על חודשים שהשתתפת במבצע, מחיר מלא שלהם, אבל פה הפוך. לכן אין טעם להתנתק כשאתה משלם אותו כסף אם נשאר עד סוף ההתחייבות.
גם טענה שאני רוצה להתנתק כי האיחות של חיבור שלהם השתנה ולא סיבה אחרת לא הייתה מקובלת עליהם, הם ממשיכם לומר לי שהכל נשאר כמו שצריך וכלום לא השתנה לרעה, רק לטובה. המשפט שלי למה בעבר זה עבד ועכשיו לא לא הגיעה לראש שלהם.

מספר הפניה לבזק בינלאומי: 25294677
נציגת שימור לקוחות : מירב
נציג של תמיחה טכנית: רועי
שיחברו אותי לחבילת גיימר עד תום ההתחייבות שלי ללא תוספת מחיר או שיסדרו את החבילה הנוכחית כמו שהיה פעם. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
טרם קבלת פנייתכם שבסמך, הגענו עם מר פלייר להסכמה לשביעות רצונו.
מר פלייר בחר להותיר את מנויו פעיל בחבילת גלישה חדשה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה