פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעקשות של בזק בינלאומי לחייב אותנו אע"פ שאיננו מחוברים אליה מזה חצי שנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השחם 32 רמת סיב פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתקופה שבין 4/2007- 4-/2008 היינו מחוברים לאינטרנט דרך בזק בנ"ל. בחודש מאי 08, ביטלנו את המנוי וכן את הקשר עם ספקית האינטרנט (הוט). להפתעתנו אע"פ שהיינו מנותקים מזה 4 חודשים- בכל זאת בזק בנ"ל מחייבת אותנו על חודשים 9-10/2009. ניסינו לדבר איתם בטלפון וכן לשלוח מכתבים (במייל, בדואר ובדואר רשום) והם מסרבים להתייחס. איש מעולם לא השיב על מכתבינו. כעת הם מאיימים עלינו בהליכים משפטיים (התאריך 13/3/2009 מתייחס למכתבם האחרון-האיום בתביעה). בידנו הוכחות לכך שניתקנו את הקשר עמם. המנוי רשום ע"ש בעלי- יוני יצחק מס' לקוח: 56014288
נודה על עזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב הכוזב בנוסף לכך שבזק בנ"ל תענה על מכתבינו. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
על פי התיעוד במערכותינו, גברת סירי יצחק פנתה ישירות אל חברתינו והגענו עימה להסכמה לשביעות רצונה.
לאחר ששמענו את טוענותיה וערכנו בדיקה מקיפה, הוחלט לבטל את חובה למען שביעות רצונה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה