דיאנה אברהם- אחראית פנ |
שם ותפקיד: |
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 19/5/08 נתקבלה בקשת מר אריק להצטרף כמנוי לחבילת הגלישה " 1.5-adsl-מבצע יס חודשיים חינם פלוס ". במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
יצוין, כי בהתאם לתנאי החבילה האמורה דמי המנוי אינם תלויים בשימוש בפועל בשירות, היות ובזק בינלאומי מתכננת את היקף תעבורת האינטרנט שלה בהתאם למספר המנויים, ובהתאם למספר זה מחליטה האם עליה לחכור קווי תקשורת נוספים, להצטייד בציוד נוסף. וזאת ללא כל קשר להיקף השימוש שנעשה ע"י לקוחותיה בפועל.
עוד יצוין, כי כמובן שהלקוח רשאי להפסיק את השתייכותו לחבילה, ואולם על פי רישומינו לא נמצא תיעוד לבקשת ביטול.
כמו כן המנוי בוטל ביום 29/3/09, על ידי בזק בינלאומי עקב חוב בסך 255.80 ₪ בגין חודשים 7/08,9/0811/08-1/09, 3/09.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתו של מר אריק. מר אריק מתבקש לפנות לבזק בינלאומי בטלפון 1-800-014-014 לשם הסדרת חובו על מנת למנוע אי נעימויות בעתיד.
|
תגובה: |
האמור לעיל |
פתרון: |
|
|