פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מהירות הורדה ברצפה ותומכים אטומים ... נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ההורדות בתוכנות השיתוף זוחלות לי כבר במשך מעל חודש. ושלא יבלבלו את המוח שלא תומכים שלא יתמכו לא מעניין אותי כל כך במה תומכים העיקר שלא יעשו לי Trafic shaping ויורידו לי את המהירות לתחתית. רוב הזמן הטורנטים בכלל לא מתחברים חוץ מבשעות הקטנות של הלילה שבהן פתאום נפתח ה"ברז" ואפשר להוריד\להעלות בצורה נורמלית .
דיברתי עם התומכים הטכניים וגם הבחירים וכמובן הרבה נציגים של החברה וכל אחד מסבן אותי מכיוון שונה אחרי שהבינו שאין אצלי בעיה במחשב. תמיד הפיתרון שלהם "בוא נבדוק מהירות מהאתר שלנו" וזו לא אינדיקציה בכלל . בחברה אחרות כמו אקספון או אורנג' אפשר להוריד ולהעלות על מקסימום כל שעות היממה . וזה פשוט מעצבן שיטת ה"יאש את הלקוח" שלהם.
יש את הפיתרון של לקנות חבילת גיימר אך אני עדיין לא מבין למה אני צריך לשלם פי 2 כדי לקבל את מה שמגיע לי ואני משלם עליו. מזכיר לי את תקופת החסימות של ברק.
עוגמת נפש , כספי , סוג הנזק :
או שיבטלו לי את ההתחייבות אליהם או שאיכשהו יגרמו לי להוריד צורה נורמלית אני לא מבקש את המקסימום אלא מהירויות נורמליות..יכול להיות שחבילת גיימר תיהיה הפיתרון אך אני לא מוכן להוסיף עליה כסף. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה