פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חוזה אחרי שעתיים וחיוב שלא כחוק נושא התלונה:
קולשוב דימה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בתאריך 16/3/08 התחברתי לאינטרנט דרך בזק בינלאומי בע"מ ,כעבור שעתיים ביטלתי את העסקה מסיבות אישיות.
כשתחברתי לשירות בשיחה הטלפונית בנינו הובטח לי שחודש גלישה רגיל יעלה 49.90 ₪ ואם אני רוצה תוספת GPSחודש גלישה יעלה 69.90 ₪, בנוסף הובטח לי חודשיים גלישה חינם.
*בחרתי בעסקה עם GPS של 69.9 ₪.

כמו כן, אני רוצה לציין שלא גלשתי בשעתיים עד הביטול ואפילו לא עשיתי LOGIN , כי ציינתי לנציג המכירות שיש לי אינטרנט כרגע בחברה אחרת שההתחייבות איתם הולכת להיגמר.
נציג אמר לי שאין מה לדאוג שהתחייבות נכנס לתוך רק אחרי LOGIN ראשוני
(יש לי את כל השיחה מוקלטת).
אני כלקוח פשוט יודע שלפי חוק הגנת הצרכן מותר לי לבטל את העסקה טלפונית עם נותן שרות תוך שבועיים ,אבל בזק בינלאומי בע"מ כנראה מצאו פירצה בחוק הזה וחויבתי על ידם על סך 552 ₪ .
אני בטלתי את התשלום הנ"ל דרך חברת כרטיס האשראי שלי בכדי למנוע תשלום לא מוצדק כי בסך הכל זאת לא חתונה קתולית, וכלל לא השתמשתי בשרות אפילו יש לי פקס מבזק בינלאומי שמעיד על כך.

יצרתי קשר עם בזק בינלאומי בע"מ כדי להסדיר את התשלום,אמרתי להם שאני מוכן לשלם את החוב בסך 552 ₪ בתנאי שאקבל GPS שהובטח לי ,נציגי שרות הפתיעו אותי ואמרו לי שלא הובטח לי GPS כלל.
שאלתי אז מה הובטח לי נציג מכירות אמר לי 4 חודשים בחינם וכרטיס זוגי לסינימה סיטי.
שביקשתי לשמועה את השיחה אם איש מכירות נאמר לי שאין שיחה ושהם לא שומרים שיחות כל כך הרבה,ששאלתי אותו אז איך הם יודעים שזה נכון נאמר לי שהם מאמינים לנציגים שלהם
(שעונים בממוצע ל50 שיחות ביום 250 בחודש 3000 בשנה והם בטח זוכרים מה הבטיחו לכל אחד).

במשך שבוע אני מתחנן ומתקשר כל יום לבזק בינלאומי ואף שלחתי מכתב לתלונות הציבור שלהם לבקש העתק חוזה באיימל ועד היום לא קבלתי אותו והם מבטיחים לי הבטחות שווא ואומרים לי שהמערכת לא עבדה למרות שחבריי קבלו העתקי חוזים תוך כמה שעות מרגע הבקשה.

בינתיים בזק בינלאומי בע"מ פנו לחברת עו"ד כדי שיגבו ממני תשלום בסך769 ₪ (שכר טרחה עו"ד+ רבית והצמדה).
העו"ד שהתקשרה אלי ואף איימה אלי שכדי לי לשלם תוף שבועיים את החוב או שאשלם הרבה יותר.
משרד עו"ד שלחו לי התראה לפני הגשה להוצאה לפועל.
כספי סוג הנזק :
לבטל את "הקנס" פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
בתאריך 23.4.09, הגענו עם מר קולשוב להסכמה לשביעות רצונו.
כמו כן, מר קולשוב בחר להצטרף לחבילת גלישה חדשה במחיר אטרקטיבי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה