פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירות שלא ניתן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במשך כשנה השתמשתי באינטרנט אשר סיפקה לי חברת yes כאשר את המודם סיפקה חברת בזק וספקית האינטרנט הייתה בזק בינלאומי. בחודש אוגוסט השנה התנתקתי מ yes והתחברתי לאינטרנט של hot ובמסגרת החבילה נאלצתי להחליף את ספקית האינטרנט לברק.
בחודש אוגוסט יידעתי הן את חברת YES והן את בזק באשר לניתוק. בתמימותי חשבתי כי בזק בינלאומי היא חלק מחברת בזק ועל כן אין צורך ליידע גם את בזק בינלאומי.
לתדהמתי, בחיוב כרטיס האשראי של חודש נובמבר גיליתי כי אני עדיין מחוייבת עבור שימוש בבזק בינלאומי למרות שבפועל ספקית האינטרנט שלי היא ברק. כמו כן, לעומת החיוב הקבוע של 39 ₪ לחודש, כעת החיוב עלה מחודש לחודש.
התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם וענה לי נציג שירות נחמד בשם ערן. הסברתי לו את המצב, הוא בדק במחשב וראה כי אכן לא נעשה שימוש בתקופה המדוברת באינטרנט שלהם והגיש בשמי בקשה למחלקת פניות הציבור לזיכוי כספי עבור החודשים אוגוסט- אוקטובר. הבקשה נדחתה בטענה כי "לא נמצא תיעוד במערכותינו לבקשתך להפסקת השירות למנוי לשירותי אינטרנט"—ברור שלא נמצא תיעוד, הרי כל הבלבול נוצר מכך שחשבתי שבזק בינלאומי היא חלק מבזק.
בנוסף, כאשר בדקתי את החיוב הקרוב של כרטיס האשראי גיליתי לתדהמתי כי גם בחודש הקרוב הם מתכוונים לגבות תשלום עבור שירות שלא השתמשתי בו. כאשר פניתי שוב לנציגת שירות שלהם, היא טענה כי החיוב מתבצע מזמן החיוב חודשיים קדימה, כלומר: חיוב נובמבר הוא עבור שימוש בחודש ספטמבר (משמע: גם בדצמבר ימשיכו לנכות לי עוד תשלום). כאשר ביקשתי לדבר עם אחראי או עם נציג מחלקת פניות הציבור נעניתי בשלילה, והציעו לי לכתוב מכתב שכנראה שגם כן לא ממש יעזור.
אני מבקשת לזכות אתי עבור החודשים הבאים:
חודש אוגוסט- התנתקתי ב 18/8 וחוייבתי עבור חודש מלא, על כן יש לזכות אותי על מחצית החודש (20 ש"ח)
ספטמבר- 48 ₪
אוקטובר- 58 ₪
נובמבר - 58 ₪
דצמבר- עוד לא ידוע הסכום שאותו הם יבחרו לחייב
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על כל החיובים המיותרים החל מאמצע חודש א פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
לאחר בדיקתינו המדוקדקת את פנייתכם הריני להשיבכם כי אכן אין כל תיעוד במערכותינו לפנייתה של גב' מוטולה להתנתק משירותינו ובשל כך המשיך להגבות החיוב החודשי עד לפנייתה אלינו, אשר הובילה מיידית לביטולו של המנוי שברשותה.
יתר על כן ראוי לציין, כי כאשר התחברה גב' מוטולה לשירותי בזק בינלאומי, את פנייתה ביצעה מול נציג של בזק בינלאומי ולא של חברת בזק או יס, כך שגם בבבקשתה להתנתק עליה לפנות אל חברתינו ישירות.

תגובה:
עם זאת למען שביעות רצונה המלאה, יצרנו קשר עם הלקוחה וזיכינו אותה על הסכום הנידון.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה