פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה אחרי כמה דקות נושא התלונה:
קפלון רוזאנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מחלקת שרות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי גידי קפלון . אמא שלי מחוברת מזה 3 שנים לאנטרנט 014 ספק ובזק תשתית . היום התקשרו מבזק הרגיל לא 014 הספק והצעו לה לקבל ראוטר חינם ו מהירות גבוהה תר 1.5 ל2.5 להסף 1.90 לשמך שנתיים והיא הסכימה .אמרה לי ללכת לבזק סטור ולהביא את הראוטר .ושם אמרו לי שאני צריך להתקשר גם לספק ולשנות גם שם ל2.5 .לא ידעתי שמשלמים לחוד גם לבזק וגם לספק וגם אמא שלי לא ידעה היא אישה מבוגרת ואמרו לה תקבלי מהירות וראוטר חינם היא חשבה שזהו .אז התקשרתי ל014 ושם אמרו לי שאנחנו משלמים 74 ש"ח וזה יהיה בחינם לשדרג וגם הורידה את הסכום ל49 ש"ח בהתחיבות לשנה וחצי אמרתי כן ולא הסבירו לי שביטול בכל שלב אני יחויב במלוא הסכום של שנה וחצי .טוב ניתקתי ומיד התחרתתי אחר דקה התקשרתי וממש הם לא רצו לבטל .אמרו לי שזה לא מוצר אלה שרות והחוק של 14 יום לא עובד במיקרה הצה כי השרות הוא מידי . דיברתי איתם אולי שעה והם פשוט לא ויתרו ואמרתיי להם שאמי מבוגרת ואני לא חושב שהיא צריכה את השרות ורק עברו כמה דקות למה אתם לא יכולים שזה גנבה רמאות לאור יום .הם אמרו הכל חוקי ואין מה לעשות גם אחרי דקה הם לא מבטלים וגם זאת לא עיסקה חדשה זה המשך התקשרות .השאלה שלי העם יש מה לעשות מבחינת החוק ?
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
בטרם קבלת פנייתכם שבסמך, הגענו עם גברת קפלון להסכמה לשביעות רצונה.
מנויה של גברת קפלון בוטל ללא חיוב נוסף.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה