פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מנוי אינטרנט נושא התלונה:
הרשקוביץ  ארז שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בבזק בינלאומי כבר כעשור . במרץ האחרון גיליתי שאני מחויב על סכום גבוה ממה שיה בעבר פניתי אליהם ותפרו לי במחיר סביר . אני לא חתמתי על שום מסמך . בשבוע שעבר החלטתי להינתק מהם.הוברר לי כי אני בהתחייבות לעוד 11 חודש קרי עד 3.2010 . גם אם לא תשתמש בשירותינו אתה משלם . מעולם לא שמעתי על הברקה שכזו . לא נרכש בעבורי שום ציוד מיוחד שעליו שילמה בזק בינלאומי רק בשל הצטרפותי אליה אז מדוע עליי לשלם אם אני מתנתק מהם???
כספי סוג הנזק :
שיחה וביטול ההתחיבות במידה והיתה לי כזו פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 24/3/09 נתקבלה בקשת מר הרשקוביץ להצטרף לחבילת הגלישה " 2.5- הוט- צ'ופר ב-39.90 לשנה "במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
כפי שנמסר למר הרשקוביץ, הוא כמובן רשאי להתנתק מן השירות בכל עת בכפוף לתנאי חבילת השירות אליו הצטרף, ובכלל זה בקשר עם תשלום עבור יתרת תקופת ההתחייבות. מאחר ומר הרשקוביץ טען כי אינו מעוניין לעשות שימוש במנוי, הוקפא מנויו בתאריך 27/4/09 לפרק זמן של 3 חודשים (בהם לא יחויב) על מנת לפתור את העניין.
למען הסר ספק, יובהר כי הליך המכירה נבדק ונמצא תקין.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתו של מר הרשקוביץ לביטול המנוי ללא חיוב נוסף.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה