פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שירות אינטרנט נושא התלונה:
כהן מרדכי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שחם 40,רמת סיב,ת.ד 7097 פ'ת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21 ליוני 2008 , חוברתי לשרות 012 טלפון ואינטרנט.
פניתי לסניף בזק שילמתי וקיבלתי קבלה גמר חשבון, למעט ששרות
אינטרנט ימשיך עד לסיום התוכנית בתאריך 14 לינואר 2009.
מאז דצמבר 2008 ועד לרגע כתיבת התלונה באתר וכל הודעות הפקסים
והטלפונים והשיחות ביום והלילה עדיין מסרבים לנתק ולשלם את החיוב
העודף שגבו.
מבזק בינלאומי נתנו לפנייה מס' 100483480
לאחרונה הודיעו מבזק בינלאומי שישלמו רק חלקית מהחוב.

נזק כספי סוג הנזק :
החזר מלא של הגבייה המיותרת,ופיצוי על הפקסים והטלפונים המיותרים פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 14/1/08, התקבלה בקשתו של מר כהן להצטרף לחבילת הגלישה "1.5- adsl- צ'ופר ב-29.90 לשנה ". במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
אציין, כי מר כהן פנה לראשונה לביטול המנוי רק ביום 8/3/09.
עקב תקלה טכנית המנוי בוטל ביום 16/4/09 ומר כהן זוכה בסך 64.04 ₪ מיום פנייתו לביטול עד ליום הביטול בפועל. הזיכוי נמסר באמצעות כרטיס האשראי.
ברצוני להבהיר, כי שירותי האינטרנט מסופקים על ידי שני גופים שונים שאינם קשורים זה בזה – חברת בזק וחברת בזק בינלאומי. לפיכך, הודעה על הפסקת שרות רק לחברת בזק אינה גורמת להפסקת השרות בחברתנו, גם ההצטרפות לשרות בוצעה הן מול חברת בזק והן מול חברת בזק בינלאומי.
למען הסר ספק אציין, כי כל פניותיו של מר כהן נענו וטופלו.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתו של מר כהן לזיכוי נוסף.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה