פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 16.4 ביצעתי עסקה טלפונית עם נציגה של בזק בינ"ל ובמהלך שבוע שלם השירות שלהם לא נתן מענה מספק לצרכיי. האינטרנט היה איטי וההורדה באתרי שיתוף קבצים היתה איטית גם. דבר כזה לא היה לי בספק האינטרנט הקודם שלי. ב-26.4 דיברתי איתם בטלפון וביקשתי לבטל את העסקה ללא קנס, עקב שירות לקוי שלהם ונענתי בשלילה. ב - 27.4 שלחתי מכתב וחזרו אליי מבלי שענו לבקשתי. אני עדיין במחוייבות אצלם, הקפאתי את החשבון בינתיים וחזרתי לספק הקודם שלי. מה עושים?
אי שביעות רצון סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות ללא קנס פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 14/4/09 נתקבלה בקשתה של גברת פרידמן להצטרף כמנויה לחבילת הגלישה " 1.5-adsl- מבצע 1.5M בונוס +4 חודשים חינם ". במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 18 חודשים לבזק בינלאומי.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
כפי שנמסר לגברת פרידמן, היא כמובן רשאית להתנתק מן השירות בכל עת בכפוף לתנאי חבילת השירות אליה הצטרפה, ובכלל זה בקשר עם תשלום עבור יתרת תקופת ההתחייבות.
אציין, כי כל פניותיה של גברת פרידמן נענו וטופלו במסגרת גבולות התמיכה של בזק בינלאומי.
עוד אציין, כי גברת פרידמן בחרה להקפיא את מנויה למשך שלושה חודשים בהם לא תחויב. החל מתאריך 30/7/09 (בתום ההקפאה) תחויב גברת פרידמן באופן אוטומטי.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתה של גברת פרידמן לביטול המנוי ללא חיוב נוסף.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה