פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול כספי של אנשים מבוגרים! נושא התלונה:
אביבי ריעות שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏31 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אמא שלי הייתה מחוברת לספק דרך חברת בזקנט,
בינואר 09 אמא שלי ואחי עשו החלפה בספק ואחי שידרג את החבילה שלו.
באותה שיחה ביקשו לנתק את אמא שלי מהספק ושייעשה שימוש רק במנוי אחד והנציגה אמרה להם לשלוח פקס ביטול וכך זה נגמר.
אמא שלי לא ממש הבינה אותם ולא ידעה מה לעשות כי היא אשה מבוגרת וחשבה שזה שהיא אמרה את זה בטלפון יפתור את הבעיה, והחברה המשיכה לחייב אותה על ספק בזמן שאחי משלם את אותו ספק באותו בית.
החיוב היה בהוראת קבע והיא לא ראתה אותו אלא רק לאחר שהיא עברה בנק, החברה הואילה בטובה לשלוח מכתב לשינוי פרטי חיוב.
שאמא שלי ראתה את זה אני התקשרתי לברר בשמה ומסתבר שהחברה גבתה פעמיים את אותו ספק על אותו בית.
כאשר ביקשתי לעשות בדיקה על המנוי אם הוא גלש הנציגה ראתה שלא בוצעה שום גלישה מהספק של אמא שלי מינואר 09 אלא רק מהמנוי של אחי.
ביקשתי באותו הרגע שהיא תבטל את המנוי ללא שום העברות נוספות וכך היא עשתה ובאותה הזדמנות לזכות את אמא שלי שבעקבות אי ההבנה הזאת היא שילמה על שירות שלא קיבלה כלל.
שפניתי במכתב למנהלת במחלקת פניות הציבור היא גילתה כלפיי אטימות וכל הזמן חזרה על התשובה שאין להם קריאה מתועדת על שאמא שלי ביקשה לבטל אבל אני הסברתי לה שהיא אשה מבוגרת ושהכל אי הבנה ושתעשה את הבדיקה שהנציגה עשתה ותראה שלא נעשה שום שימוש במנוי.
למה לחזור על הסיבה השטוטית הזאת שאין קריאה מתועדת? מדובר פה בסכום קטן בשביל חברה שמגלגלת כ"כ הרבה ועדיין היא חזרה והתעקשה לתת לי את התשובה האטומה הזאת!
זה גועל נפש וניצול כי כאשר היא רצתה להתחבר ליוו אותה לאורך כל הדרך וזה היה מאוד פשוט אבל להתנתק מהחברה כרוך בהעברות למוקדים שונים ובשליחת פקסים אנשים שלא מבינים בזה ואנשים מבוגרים מתייאשים וחושבים שזה יסתדר מעצמו מה שלא קורה ומה שמאפשר לחברה כזאת לגזול עוד ועוד כספים על כלום!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 23/5/06 נתקבלה בקשת גברת סולומון להצטרף כמנויה לחבילת הגלישה " 2m-adsl-2fast-חדש ".
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
על פי רישומנו עד ליום 31/5/09 לא נמצא תיעוד לבקשתה של גברת סלומון או מי מטעמה להפסקת השירות שברשותה. בעקבות פנייתה ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.
ברצוני לציין, כי במסגרת חבילת גלישה זו דמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל.
עוד ברצוני לציין, כי לכל אורך התקופה חיוביה של גברת סלומון הופיעו בכרטיס האשראי אך, היא מעולם לא פנתה לברר את מהות החיובים.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתה של גברת אביבי לזיכוי.
למרות האמור לעיל, הוחלט למען שביעות רצונה של גברת אביבי להעניק חודש גלישה ללא עלות במנוי של אחיה אותו היא מציינת בפנייתה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה