פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת חוזה- כעבור 8 חודשים... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לאינטרנט בתאריך : 27.10.2008 -התחייבתי לשנה.
מאז תחילת ההתחברות פניתי לשירות לקוחות לקבלת העתק חוזה (נערכו יותר מ-20 פניות טלפוניות) כל פעם אמרו לי שישלחו את החוזה בדואר אך ללא הועייל.

בפעם האחרונה (4/2009) שוחחתי עם נצייגת שירות הלקוחות (הייתי צריך להיתחנן ע"מ לדבר איתה) והיא הבטיחה כי החוזה ישלח וכי היא תשלח כפיצוי מכשיר עיסוי.

החוזה עוד לא הגיע!!! מכשיר העיסוי כן - רק חבל ששלחו אחד משומש , שבור ואינו ראויי להישלח ללקוח בטח מחברה רציינית.

האם זהו פשע לקבש את החוזה?
האם מותר לנציגי חברה שוב ושוב להבטיח כי החוזה ישלח ביודעין שזהו שקר?
האם זוהי הנורמה שבזק בינלאומי מכוונת אליה?

לשמחתי ישנה יותר מחברה אחת המספקת שירותי אינטרנט - אני את הלקח שלי למדתי

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 27/10/08 נתקבלה בקשת מר עוז להצטרף כמנוי לחבילת הגלישה " 1.5- הוט- התחייבות עלינו-3 חודשים חינם " ₪ . במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
אציין, כי מכתב בו מפורטים פרטי החיבלה אליה התחבר מר עוז נשלח מספר פעמים הן בדואר והן בדואר אלקטרוני לבקשתו של מר עוז.
כמו כן, למען שביעות רצונו של מר עוז הוענק לו חודש גלישה ללא עלות.
עקב פנייתו של מר עוז נשלח לו מכתב המפרט אץ פרטי החבילה בדואר רשום שמספרו RR593054722IL.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה