**ציון לשבח לא רשמי** |
נושא התלונה: |
יום שני 28 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר פניות רבות למוקדים הרבים של בזק בינלאומי נט (מוקד פיננסי, שרות לקוחות, תמיכה טכנית, שרות ניתוקים וכיוצא באלה...)
והבירוקרטיה הישראלית הטיפוסית.
כשבסה"כ ברצוני להתנתק מהשרות (לא ידוע לי מה ניתן לעשות עם שרות אינטרנט ללא מחשב, רעיונות יתקבלו בברכה...)
חשבתי כבר שזו עומדת להיות חתונה קתולית ממנה אין דרך חזרה (והתנחמתי בעובדה שיחסית לחתונה, דמי המזונות שלי נמוכים... תראו לי עוד מזונות בסך 79 שקלים?)
השלמתי עם המציאות. ולמעט קיטור חודשי בכל פעם שראיתי את השורה המיותרת בפרוט ההוצאות האשראי, שמרתי על שתיקה משלימה...
בשבוע שעבר אזרתי אומץ וכוחות מיוחדים. והחלטתי לתת נסיון אחרון לטיפול בענין.
שוב טלפנתי לאחד המוקדים (הפעם בחרתי בפיננסי, נשמע סקסי יותר...)
מאון לאון הגעתי אל גב' נירה אוריין, בכירה במחלקה.
כל ההקדמה הארוכה הזו נועדה לציין לשבח את יעילותה , שירותה ואדיבותה...
תוך 24 שעות היא פתרה את הבעיה, לשביעות רצון כל המעורבים. בדיפלומטיות יתר ובאדיבות בה לא נתקלתי מימי...
תודה לך נירה, על יעילות ואיכות השרות!!
בברכה ובהערכה,
פרידי מרגלית
*אחרי השרות האמור, הצטערתי על הביטול והפסקת הקשר. לולא אשתי שתחי' שהזכירה לי שאין לנו צורך בספק אינטרנט כל עוד אין ברשותנו מחשב, ולא משנה כמה אדיבים מספקי השרות, מן הסתם הייתי מתחברת שוב....*
|
ציון לשבח!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|