פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר כספי עקב מכירה לא תקינה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה כנגד בזק בינלאומי
תלונה זו מוגשת בהמשך למכתב רשמי שקיבלתי מבזק בינלאומי (מס פניה 26313833 מיום 11.5.09, מס לקוח 100895299).
בחודשים האחרונים פניתי מס' רב של פעמים למוקד שירות לקוחות של בזק בינלאומי בגין מכירה לקויה באמצעות משווק מורשה של בזק בינלאומי. בזק בינלאומי בדקה את תלונתי ומצאה שלא נעשה שום פגם במכירה ולכן חבילת הגלישה בתוקף.
להלן תיאור המקרה (אני מרחיב בפרטים בכדי שבזק בינלאומי תוכל להבין את התמונה הכוללת)
1. בחודש אוקטובר (כנראה 21 או 22 לחודש) הזמנתי משווק מורשה של YES לשיחה בביתי בכדי לקבל הצעה לחיבור לכבלים. לאחר ששמעתי את ההצעה החלטתי לקבלה. נתתי לנציג השירות את פרטיי האישיים כולל מספר כרטיס אשראי לחיוב. המחיר היה ברור וחתמתי על כל המסמכים הנדרשים.
2. בהמשך שיחתי עם נציג השירות עלה נושא ספק האינטרנט. הדגשתי בפני הנציג שאני מעוניין לקבל מחיר זול כיוון ש- HOT הציעו בתקופה ההיא את שירותי הטריפל פלי שהיו מאוד אטרקטיביים. הנציג הציע את בזק בינלאומי ואני, לקוח מרוצה בעבר של בזק בינלאומי, הסכמתי בחיוב. סיכמנו על התחייבות לשנה במחיר 27 ₪.
3. ב -22 לאוקטובר קיבלתי מייל מנציג השירות עם שם משתמש לבזק בינלאומי. התקשרתי לנציג ושאלתי אותו היכן כתוב המחיר ותנאי התוכנית. הוא אמר לי "שהכול כמו שסגרנו". אני ביקשתי ממנו לקבל מסמך רשמי עם כל תנאי התוכנית ושאלתי אותו אם אני מחויב שכן אני עדיין מחובר לנטוויז'ן. כמו כן אמרתי לו שאין לי בכלל חייגן להתחברות. הוא אמר לי שאני לא מחויב כל עוד לא השתמשתי בשירות האינטרנט ובשביל חייגן צריך לפנות למוקד הטכני.
4. אני מצידי לא התקשרתי למוקד הטכני כיוון שלא קיבלתי את פרטי התוכנית. בנוסף נאמר לי שאני לא מחויב ועל כן לא מיהרתי. במקביל התברר לי שמחויבויות נוספות שהבטיח לי הנציג לא קוימו על ידו (כגון זיכוי בסך 100 ש"ח מ- YES, עזרה בהורדת מחיר תשתית אינטרנט מבזק וכד') ולכן החלטתי שאני לא מתחבר לבזק בינלאומי.
5. בינואר חידשתי את התחייבותי עם נטוויז'ן לשנה במחיר 29.95 ₪ לחודש. ראוי לציין שמעולם לא התנתקתי מנטוויז'ן ובמשך כל התקופה הזו השתמשתי אך ורק בשירותיהם.
6. בחודש פברואר, להפתעתי הרבה, זיהיתי חיוב ראשון בסך 32.5 ₪ מבזק בינלאומי בכרטיס האשראי שלי. בפנייה למוקד השירות קיבלתי תשובה שאני מחויב לשנה במחיר 39.89 ₪. פניתי בהקדם לנציגי השירות והסברתי לעיל את העובדות לעיל ושמעולם לא השתמשתי בשירותיהם, אין לי חייגן של בזק בינלאומי ומעולם לא התחייבתי למחיר כזה ובנוסף אני מקבל שירותי אינטרנט מספק שירות אחר.
7. לתדהמתי הרבה נציגי השירות זיהו גלישה בשם המשתמש שלי במשך 8 שעות מיום 25-26.12.09. כפי שציינתי, מעולם לא השתמשתי בשירותי האינטרנט שלהם ואף לא התקנתי חייגן שלהם על המחשב הנוכחי שלי (מחשב ממקום העבודה).
8. בבירורי החוזרים ונשנים ניסיתי להבין למה חויבתי רק פברואר שכן כל הסיפור התחיל באוקטובר אשתקד ובעת חיוב כלשהו הייתי פונה מיידית לבזק בינלאומי.
התברר לי שעד שלא רואים גלישה בפועל לא מתחיל חיוב ובנוסף קיבלתי זיכוי בסך 77 ₪ בגין "חבר מביא חבר" (שם משתמש pechtalt). למרות שזכיתי ל"ההטבה" הזו, אני מצהיר והצהרתי בפני נציגי השירות שמעולם לא צירפתי חבר ועל כן לא מגיעה לי שום הטבה. בשיחה לא רשמית עם מנהל בבזק בינלאומי הוא אמר לי שהוא משוכנע שמי שגלש בשם שלי הוא הנציג המשווק שכן הוא מקבל עמלה אך ורק כאשר המנוי מתחיל להיות פעיל. הוא אמר שזה "טריק שכיח של כמה משווקים".
9. בחודשים מרץ ואפריל בזק בינלאומי המשיכה לחייב אותי למרות שבשיחות בפברואר ביקשתי להקפיא את המנוי עד בירור המקרה. רק ב28.04.09 התקבלה בקשתי והמנוי הוקפא לתקופה מקסימאלית של 3 חודשים.
10. מעולם לא קיבלתי חשבוניות מבזק בינלאומי. כפי שנמסר לי מנדין, נציגת שירות (מס עובד 89508) בפנייתי האחרונה מחודש מאי, החשבוניות לא נשלחו עקב תקלה במחשב והיא סודרה רק לאחר שיחתי עימה.

טיעוני בזק בינלאומי
- המכירה נעשתה כראוי שכן יש להם את פרטי האישיים כולל אשראי "והנציג ישב אצלי בסלון"
o תגובה: כמו שהסברתי לעיל, הפרטים ניתנו קודם כל לצורך התחייבות ל-YES ובכל מקרה המחיר שנגבה רחוק ממה שהוסכם.
- נמצא שימוש בשירות באמצעות שם משתמש
o תגובה: מעולם לא התחברתי לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי שכן לא נותקתי מעולם מנטוויז'ן (יש לי את כל האסמכתאות הנדרשות). כמו כן מדובר ביום אחד ספציפי של גלישות (ראו סעיפים 7 ו- 8)
הערות
1. בפנייתכם לנציגי השירות הייתי מבקש לציין את האטימות שנתקלתי בה ואת הניסיון של מספר נציגים ומנהלים לסתור את העובדות שהצגתי. בנוסף במספר פעמים, טיעוני נשמעו סבירים לכמה נציגים אך לאחר התייעצות עם מנהלי האגף הם החליטו לצדד בגרסתם ולא לכבד את גרסתי.
2. אני מאמין שגוף כמו בזק בינלאומי שחרט על דגלו את סיסמת אלופים בשירות צריך ללמוד מהמקרה הזה ולבחון היכן נעלמה הסיסמא " הלקוח תמיד צודק" או לפחות אם "הלקוח נשמע הגיוני בו נאמין לו ונרוויח אותו בעתיד".
3. אני רוצה להוסיף שבעבר הייתי לקוח מרוצה של בזק בינלאומי (ינואר 06 עד דצמבר 07) והסיבה שסיימתי את התקשרותי איתם היא מעבר לביתה של זוגתי שהינה מנויה לנטוויז'ן – ספק השירות הנוכחי שלנו. מכיוון שהסתיימה ההתחייבות עם נטוויז'ן רציתי לחדש את התקשרותי עם בזק בינלאומי שכן הייתי מרוצה מאוד מהמחיר והשירות שלהם בעבר.



סיכום
לאור העובדות המתוארות לעיל אני מבקש לבטל את התקשרותי עם בזק בינלאומי ולקבל באופן מיידי זיכוי בגין חיוב חודשים פברואר-אפריל שכן המכירה והתחייבות נעשו באופן לקוי, בעיקר בגין פעולותיו של המשווק המורשה.
לציין שיש לי אסמכתאות לכל העובדות שצוינו לעיל ואינני מוכן לוותר על שום דרישה. במספר פניות, עדכנתי את בזק בינלאומי שאם לא אענה בחיוב אפנה לערכאות המשפטיות.


עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התחייבות והחזר כספי על החודשים שחוייבו פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה