פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק בנלאומי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
. שלום רב,
לפני כשלושה חודשים בקשתי לחסום שיחות יוצאות של בזק בטלפון על שמנו. להפתעתנו גילתי כי ממשיכים לגבות ממני 5 שקלים העברה לחברות אחרות.
בברור הסתבר כי בזק בנלאומי גובה זאת ממני כבר למעלה מ-3 שנים ללא ידיעתנו. נכון לא שמנו לב הסכום קטן החשבונות היו גדולים רק עם חסימת שיחות יוצאות גילינו זאת. יצרנו מיד קשר עם בזק בנלאומי נענו כי ללא חתימה שלנו הם לא היו עושים. אני חייבת לציין כי אין לנו אף קרוב או עסק בחו"ל להוציא אולי פעם בשנה במקרה הגרוע פעמיים בשנה אולי טלפון קצר לקרוב רחוק. לא היה עולה בדעתנו לחתום על חבילה של הוזלה העולה לנו 5 שקלים בחודש בשביל שיחה קצרה פעם בשנה. ביקשנו לראות את התעוד אמרו שזה מזמן. הבטיחו להפסיק את הקיזוז מידי. אבל אנחנו התעקשו רטרואקטיבית הבטיחו שהתקשרו אלינו משרות לקוחות. כמובן אף אחד לא התקשר. בשבוע שעבר שוב יצרנו קשר הפעם הבטיחו לנו כי הם יכולים לקזז 10 שקלים בלבד. כמובן התנגדנו ובקשנו לראות את התיעוד. ושוב הבטחה - מפקחת תחזור אליכם. כמובן אף אחד לא חזר, מלבד מכתב שנשלח אלינו בו נאמר כי ערכו בדיקה ויש תיעוד (כמובן שלא ראינו כלום) מצטערים יפצו אותנו ב-10 שקלים.
אנו מאמינים כי ישנם עוד רבים כמנו שמשלמים ואפילו לא יודעים. אני מוכנה לשלם תרומה של 5 שקלים כל חודש אבל שיתנו לי את הבחירה למי לתרום.
כספי סוג הנזק :
קבלת הכספים רטרואקטיבית פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
לאחר בדיקתינו המעמיקה את פנייתה של הלקוחה, הריני להשיבכם כי הנ"ל הייתה רשומה למסלול הנחות בחברתינו, במסגרתו זכתה לתעריף נמוך ליעדים הכלולים בו. מרשומותינו עולה, כי הלקוחה עשתה שימוש במסלול זה לאורך התקופה ונהנתה מההטבות שבו.
עם זאת, באשר לחסימת הקו לשיחות יוצאות - הלקוחה אכן חסמה את הקו לשיחות יוצאות מול בזק וזאת ללא עדכונה של בזק בינלאומי אודותיה, לפיכך,דמי השימוש הנידונים המשיכו להיגבות.
תגובה:
למען שביעות רצונה, זוכתה הלקוחה בעבור כל התקופה, בה לא עשתה עשתה שימוש בשירותינו. אנו מקווים כי תשוב ותהנה משירותי התקשורת הבינלאומית המתקדמים של חברתינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה