פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה לאחר מספר דקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-8.7.09 אמי התחברה לטריפל של הוט. תוך כדי ההתקנה נאמר לאמי, שלא כל כך מתמצאת בטכנולוגיית המחשבים, כי מעבר לתשתית האינטרנט, היא צריכה גם להתחבר לספק אינטרנט כלשהו. בשל לחץ הזמן הדוחק היא בחרה רנדומלית ב"בזק בינלאומי", ויצרה קשר טלפוני עם החברה. מיד לאחר ההתחברות היא גילתה כי המחשב המשומש שנמסר לה כלל אינו תקין.
כ-20 דקות לאחר ההתחברות היא יצרה קשר שוב עם נציג החברה וביקשה להתנתק מהשירות, שלא נעשה בו כל שימוש (המחשב הרי אינו תקין). בהתחלה ניסו "למרוח" אותה ואמרו לה כי אי אפשר כרגע לטפל בעניין, ושתתקשר למחרת.
והיא אכן התקשרה בבוקר שלמחרת וביקשה שוב להתנתק. הפעם הציגו לה מצג שווא ואמרו לה כי אין כל אפשרות לבטל עסקה ללא קנס, ובצר לה נאלצה להסתפק באותה נקודת זמן בהקפאה.
מעתה - הטיפול עובר לידיי: היא, כאמור, פנתה לחברה תוך 24 שעות מרגע יצירת העסקה וביקשה להתנתק. אני פונה עתה, ב-17.7.09 (עשיתי זאת גם טלפונית) - פחות מ-14 יום מרגע יצירת העסקה - ודורש בתוקף שיבטלו את העסקה, כפי שחוק הגנת הצרכן מאפשר.
אני מאוד מקווה עבור החברה שהיא תיענה בחיוב, שכן תשובה שלילית תגרור ללא שהות פנייה לערכאות משפטיות, וכמו כן אדאג להפוך את העניין לאייטם תקשורתי, בו מוצגת חברה גדולה שפשוט מתעמרת בלקוחה מבוגרת שלא ממש מתמצאת במחשבים ומסרבת לבטל מנוי שניתנה לגביו בקשת ביטול כ-20 דקות לאחר יצירתו, ושוב - מבלי שנעשה בו כל שימוש.

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה