פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

בסוף חודש מאי אשתי עשתה סקר ספקי שירות אינטרנט, חברת בזק בנלאומי נתנה לה הצעה וביקשה
מספר כרטיס אשראי לצורך ערבון או זיהוי .

במהלך החודש ראינו שבזק בינלאומי מחייב אותנו בכרטיס האשראי .

לאחר בירור איתם הם טענו שאנו התחברנו והתחייבנו לשנה וחצי .אפילו שטענו שרק ביררנו מחיר.

לאחר מספר רב של שיחות איתם שהם אמרו שהם יבדקו את העניין ויחזרו אליי . (הם אף פעם לא חזרו )

התקשרתי ואחת הטלפניות אמרה" שאין מה לעשות" . אני מבקש כבר הרבה זמן את הקלטת השיחה , של

אישור העיסקה אך הם מתחמקים .

בשיחה האחרונה שלי איתם הם טענו שיש צורך של צו בית משפט בשביל לקבל את הקלטת השיחה .

מבקש עזרה .

תודה מראש .

אורן רז



כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 19/5/09 נתקבלה בקשת הפונה להצטרף לחבילת הגלישה " 5-HOT-מבצע בונוס" במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 18 חודשים לבזק בינלאומי.
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
אציין, כי אנו דוחים על הסף את הטענה כי הפונה ורעייתו ביקשו הצעת מחיר בלבד. יצוין, כי מסירת אמצעי תשלום איננה נדרשת מלקוח לצורך הצעת מחיר בלבד. יובהר, כי הליך המכירה נבדק ונמצא תקין.
עוד אציין, כי כל פניותיו של מר רז טופלו ונענו.
למעלה מן הנדרש יצוין, כי כל פניות הלקוחות של בזק בינלאומי מתועדות במערכות החברה ע"י נציגי החברה והקלטות שיחות נעשות באופן חלקי ובעיקר לצרכים פנימיים.
לאור האמור לעיל, אין לנו אלא לדחות את פנייתו של מר רז.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה