פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק בינלאומי - @ net גובה כספים עבור שרות שלא מקבלים נושא התלונה:
גרינבאום- מעבדה ניידת רחובות דני שם/כינוי:
‏יום שישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 30.10.00 ביקשתי להתחבר למערכת אינטרנט דרך בזק, והכן חוברתי וקיבלתי שרות טוב, ללא תלונות בגין השרות, למרות שנאלצתי לבקש מבזק שיחברו קו טלפון ניפרד עבור האינטרנט, כי לא רציתי לערבב את הקו הפרטי לאינטרנט, ובכן הכול היה בסדר עד שחוייבתי עבור שיחות לטלפונים שונים ומשונים ללא הצדקה,, להזכיר שהקו היה מחובר אך ורק למחשב, וממנו לא בוצעו שיחות לטלפונים רגילים, או שונים, אבל בזק, כבזק,, הלקוח "אשם" ולא צודק, על כן ביקשתי להתנתק מהשרות ובמקביל כתבתי הוראה לניתוק הקו אשר שימש אותי לאינטרנט, ואכן נותקתי בתאריך ה- 14.04.03 .
יש לציין שהחיובים והתשלומים נעשו דרך ישראכרט.
בבדיקה שביצעתי בחשבונות בזמן אחרון הבחנתי שחיובים עבור בזק אינטרנט ממשיכים להיות מחויבים מחשבון אישראכרט למרות שהשרות נותק משנת 2003 , על כן התקשרתי למרכז שרות לקוחות של בזק בינלאומי ולתדהמתי נודע שעדיין אני מקבל שרות שלא ביקשתי,נהפוכהו, ביקשתי לנתק שרות כזה בו זמנית שנותר הקו מבזק, על כן שאלתי מי ביקש את השרות הזה,, התשובה "אתה",, שאלתי השניה הייתה הכיצד ממשיכים לחייב מנוי שנותק לפני זמן רב,, התשובה " לא ביקשתה להתנתק מבזק בינלאומי" תמוה מאוד, שהרי בזק היה זה שנתן לי וניתק שרות כזה, הכיצד ממשיכים לחייב עבור שרות שלא מקבלים,, התשובה " עכשיו אתה נזכר ? למה לא בדקת לפני כן" ,, כאן שאלתי " אינכם רואים שהמנוי אינו מבצע פעולות כלשהן דרך האינטרנט", התשובה "הייתה צריך לבדוק את החשבון שלך".
כאן ביקשתי לדבר עם מנהל או אחראי לשרות לקוחות, וענה לי אדם "חביב מאוד" שהציע לי לנתק את המנוי מהיום, ולבטל את החיובים העתידיים,, אבל אני ביקשתי החזרים של כספים שנגבו שלא כדין, קרי, נלקחו כספים שלא כדין מחשבון בנק עבור שרות שלא ביקשתי לקבל, המנהל\ת הציע לי להחזיר לי 20 שח עבור החודש האחרון והביטול של כל החיובים העתידיים, כמובן שלא הסכמתי ודרשתי להפסיק בכלל לחייב את החשבון הנ"ל ולהחזיר לי את הכספים שנגבו שלא כדין, למרות שלא הייתה כוונתי לדרוש את כל הסכום, אבל מאחר והמנהל הציע לפצות אותי ב 50 שח. , הבנתי שאין עם מי לדבר, יש לציין שכל מיוב היה בסך 15 שח לחודש, ואם נכפיל עבור החודשים שעברו, ניתן להבין שלא התנהגו ביושר, או בגילוי נאות של פרטים טכנים של כל המערכת.
לאחר בירור נוסף, נודע שאשתי סרגה "עיסקה" עם בזק עבור שרותים מיוחדים הבאים לביטוי בשעות מסויימות של הערב ( תוכנית זולה משעה 19.00 ) על כן חשבתי שהחיובים המופיעים תחת כותר "בזק בינלאומי" אלה החיובים עבור התוכנית, על כן לא ייחסתי חשיבות לכך, אבל המערכת ניצלה את תום ליבי וחוסר הידע במהלכים טכניים בירוקרטים פנימיים והמשיכו לחייב מבלי לידע אותי שעדיין אני מחובר לשרות כלשהו, ולא ביקשו לבדוק מדוע איני מבצע כל פעילות ברשת האינטרנט, העיקר לחייב, על כן, דרשתי החזרים מלאים,, והתשובה " תכתוב מכתב לפניות הציבור, למרות שהמדיניות של החברה היא לא להחזיר כספים עבור טעויות של לקוחות ", שוב הבנתי שאין עם מי לדבר, על כן הסכמתי להחזר של 50 שח לחשבון, והבטחתי לכתוב לפניות הציבור.
הזיכוי אכן בוצע בחודש ה11.05 אך במקביל המשיכו לגבות עוד פעם עבור שרות שלא מקבלים,קרי, שוב נגבה 14 שח. שלא כדין.
כנראה אני "הליצן" התורן , שאם לא כך, הכיצד מבטיחים להפסיק חיובים, מזכים חשבון על סכום מגוחך, ומאידך ממשיכים לחייב עבור שרות שלא מקבלים.
אתם תוכלו אולי לעזור לי לסיים את הסגא הזו, תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספים שנגבו שלא כדין, עם ריבית, והצמדה (כפי ש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה