פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל של חברת בזק בינלאומי נושא התלונה:
גושן מזרחי מיה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 8 חודשים הצטרפתי לשרותי האינטרנט, לאחר מספר שנים שהייתי לקוחה ותיקה אצל חברה מתחרה.
השרות עם הצטרפותי היה מעל למצופה, נציג חביב הסביר לי על החבילה ועל החברה.
כיום אנחנו בתהליכים של מעבר דירה ובמקביל קיבלנו הטבה ממקום העבודה הכולל מכשיר מחשב נייד+ אינטרנט ע"ח העבודה. אי לכך החלטנו להפסיק את שרותי בזק בינלאומי, מתוך שיקול לגיטימי של חסכון בעלויות.
ביום ראשון (2.8) פניתי לשרות הלקוחות במטרה להתנתק ושוחחתי עם נציג בשם אלחנן (מספר פנייה 27987966). פרטתי בפניו את הסיבות לניתוק השרות. הנציג ממקומו אמר שעליי לשלם את יתרת התשלומים עד לסוף השנה (לא פחות מ 160 ש"ח). כמובן שזעמתי על כך!!!
הנציג הוסיף ואמר שאני הסכמתי לכך בחוזה. הסברתי לנציג שמעולם לא קיבלתי את החוזה בדואר ומבחינתי העלימו ממני את הפרט הזה.
אין שום הצדקה שאני אסבסד את בזק בילאומי 4 חודשים על שרות שאני לא מקבלת. הנציג, מצידו, חזר על דבריו וכשראיתי שאין לו תשובה מקצועית יותר עבורי ביקשתי לשוחח עם נציג בכיר/ א. משמרת. הנציג אמר שאין טעם שאשוחח עם מישהו אחר ושזו התשובה של החברה.

לאחר מכן, ששלחתי מייל פנייה לפניות הציבור ולמחרת (3.8) התקשר אליי נציג אחר וחזר על אותם דברים בדיוק, ללא רציונל או ניסיון לבוא לקראתי על הטעות של החברה והעלמת הפרטים. הנציג עוד טען כי אני "בזבזתי" לחברה כסף כי USER עולה כסף רב לחברה.

כבר יומיים שאני בסה"כ מנסה להתנתק, מבזבזת ממשאבי הזמן והכסף שלי בניסיונות לסיים את ההתקשרות עם החברה הזו, אך הנושא לא נסגר!

חבל שכך החברה בוחרת להתייחס ללקוח, מתנהגת בזלזול ובחוסר אמינות.
אין שום בסיס חוקי או הגיוני למנוע בצורה כה משפילה מלקוח להתנתק!!!


לאור התנסותי האישית אני לעולם לא אחזור לחברה ואמליץ לכלם בזאת לא להצטרף לשרותיה של חברת בזק בינלאומי (המתהללת שהיא "הראשונה בשירות").

מיה גושן מזרחי



עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה