|
|
|
|
|
|
טלפון למרכז תמיכה טכנית בתשלום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מדוע לא ניתן מספר טלפון חופשי חמרכז התמיכה הטכנית ? ברשיון ההפעלה המוצג באתר החברה מצוין כי על החברה לספק מרכז תמיכה טכנית שעלותו על ספק האינטרנט. חובה התואמת את חוק הגנת הצרכן
|
כספי |
סוג הנזק : |
פרסום קו 800 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|