פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוקדן לא מיומן ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חבר שלי היום )13/9/09(אמר לי שהוא משלם 30 ש"ח(מהירות 2.5 מגה) למשך שנה וחצי (החבר שלי זה אליעזר פאפו מספר טלפון 02-6483975)
שהתקשרתי היום לשירות הלקוחות לקבל את אותו מבצע, ענה לי מוקדן שלא ידע בכלל מה אני רוצה ממנו.
מוקדן בכלל לא מיומן שלא ידע לענות לשאלותיי....
אמר שהמחשב שלו ניתקע ושיחזור אליי יותר מאוחר
חזר אליי מוקדן אחר לאחר שעה שאמר שהמחיר הוא 50 שקלים למהירות 2.5 מגה
איך חברה גדולה כזאת שאני מחובר איליה כבר מספר שנים עושה הבדלה בין לקוח ללקוח
אני מחכה שתעבור לי ההתחייבות ואני יתנתק מהחברה הזאת

לבירורים- אנא התקשרו רק לטלפון הסלולרי שלי
זלזול בלקוחות סוג הנזק :
יחס שווה לכל לקוח/ התנצלות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה