פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אצל בזק בינלאומי הלקוח תמיד טועה. נושא התלונה:
רופא אריאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי ב.3-9-2008 לחבילת אינטרנט ללא התחייבות.
לאחר כחודש וחצי ביקשתי להתנתק, שוכנעתי להקפיא את המנוי. לאחר כחודש התחלתי לקבל הודעות על חוב, כיוון שבוטל לי כרטיס אשראי. התקשרתי לחברה על מנת להסדיר את החוב, שם נאמר לי כי לטענתם מעולם לא ביקשתי להתנתק ו/או להקפיא את המנוי. זאת למרות תקלות חוזרות ונשנות בתוכנת הCRM איתה עובדים בחברה(תקלות אשר אינן מאפשרות לתעד נתונים, עליהן לרוב בזמן אמת הנציגים לא מודיעים ולא מגבים את הפניה בתוכנה אחרת).

לאחר כשבוע פניתי למוקד שירות הלקוחות על מנת להסדיר את החוב באמצעות כרטיס אשראי חדש שקיבלתי מהבנק. נדהמתי לגלות שדורשים ממני למעלה מ-150 ש"ח, כאשר כל הנציגים מודים כי במערכת בקרת הגלישה (גם היא מתקלקלת לרוב בחברה) מתועד כי אכן לא גלשתי, אך לדבריהם זה לא משנה כיוון שאני לא פניתי אליהם- לא על מנת להקפיא ולא על מנת לבטל את המנוי. לאחר דין ודברים - 5 שיחות באותו יום ולמעלה משעתיים על הקו הגענו להסדר -
וזהו לדעתי העניין הכי חמור בהתנהלותה של החברה. התניתי את מתן מספר כרטיס האשראי החדש שלי לחברה בארבעה תנאים:
א) הסכום לחיוב יעמוד על 50.05 (חמישים שקלים וחמש אגורות) ולא אגורה יותר.
ב) שני הצדדים מסכימים כי זהו התשלום האחרון שהחברה תדרוש ממני.
ג) המנוי מבוטל מיידית.
ד)קבלת אסמכתא בכתב על תוכן השיחה.

הטעות הפטאלית שלי היא שאת השיחה הזו לא הקלטתי, לטענת החברה השיחה הוקלטה ואף מנהל בשם "מיכאל" האזין לה. חד וחלק, אותו נציג או שהקשיב לשיחה ולוקה בהבנתו, או שהקשיב ומשקר בעזות מצח, או שלא הקשיב ובודה שקרים מליבו.

השורה התחתונה: למיותר לציין שעל כל בעל חוב להסדירו בהקדם, לעיתים בתוספת ריביות ועמלות שונות ומשונות. הליך הסדרת החוב אינו עניין של מה בכך, והוא מו"מ לכל דבר ועניין. התנאים המרכזים (אך לא היחידים) שהצבתי לחברה - שביקשה ממני את מספר כרטיס האשראי החדש שלי לצורך תשלום חוב - הופרו על ידם ברגל גסה. הדגשתי מספר פעמים במהלך השיחה עם הנציגה, שאני מוכן למסור את מספר כרטיס האשראי שלי אך ורק במידה ולא ידרשו ממני לאחר תשלום זה שום תשלום נוסף, ושהמנוי יבוטל מידית. מכאן הוא שהחברה הוציאה ממני את פרטי כרטיס האשראי שלי במרמה.

יותר ממספר 1? אם אתם שואלים אותי, בהשוואה לאורן אברהם, עולים פי כמה וכמה על מספר 1.
כספי סוג הנזק :
לעמוד בהסכם שנכרת בע"פ מיום 8.1.09 פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה