פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות נושא התלונה:
זיידנר יניב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב22/10/08 התחברתי לאינטרנט דרך 014
מהשבוע הראשון נתקלתי בבעיות טכניות(ניתוקים וחוסר גלישה) ,שפניתי לתמיכה הופנתי לבזק לפתור את הבעיה וכך היה במשך מספר חודשים נשלחתי להחליף מודמים , לקחת חופש מהעבודה בשביל שיגיעו טכנאים ולבצע כל פעולה אחרת שנדרשתי מבזק ובזק בין לאומי. אלר מספר חודשים של בדיקות ונסיונות של בזק נאמר לי שהבעיה היא אך ורק מהספק. פניתי חזרה ל 014 ,הם טענו שהבעיה היא במחשב שלי והציעו לי לשדרג את המהירות במקום לפתור את הבעיה, לאחר שיחות רבות העבירו אותי לטיפול של מחלקה בכירה יותר בתמיכה שם לדיברהם עשו שינוי הגדרות ועכשיו לא יהיה בעיות ואכן כך קרה לשבועיים, משחזרו התקלות התקשרתי ונאמר לי שהם שמו לי תעדוף(חבילת גיימר) ושהם הורידו אותה לאחר שבועיים ושאם אני רוצה לגלוש בלי תקלות אני צריך לשלם תוספת מחיר לקבל את חבילת הגיימר , כמובן שסירבתי ודרשתי פיתרון, אז עברו לטעון שהבעיה היא במחשב שלי , גם שהסברתי שניסיתי מספר מחשבים לא עזר ואף נאמר לי לעשות מנוי בספק אינרנט אחר ולראות וכך עשיתי ובמשך חודש שגלשתי דרך 012 לא היו ולא תקלה אחת , חזרתי לשירות ואמרתי להם וזא קיבלתי תשובה שזה סתם צירוף מקרים והמשיכו לטעון שזה בגלל המחשב שלי.
לאחר מספר רב שלויכוחים הוסכם לתת לי חשבון זמני לבדוק - ולאחר חודש של גלישה בחשבון הזמני ללא תקלות הסכימו סוף סוף להתחיר לבדוק מה לא בסדר אצלהם . הם החליטו להמשיך להעניש אותי ועכשיו לעלות לי את המחיר לפי שתיים (160 ש"ח ) ולטעון שאני ביקשתי את זה (למרות שבהקלטה שומעים שלא דיברו איתי על שום דבר כזה) . רק כעבור 10 חודשים ויותר מ50 שעות התעסקות מיותרת היה לי אינטרנט למשך חודשיים ללא תקלות בגלל שהסכימו לפתור לי את הבעיה (שינוי שם משתמש וסיסמא)
פניתי מספר רב של פעמים לשירות ופניות הציבור לא הסכימו לעזור לי ובטח שלא להחזיר לי את כספי רק הציעו לי "פיצוי" להתחייב אליהם לעוד שנה ולהמשיך לשלם .
ושהתקנתי מע"פ חדשה לא עזר .
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי ותשלום על שעות "העבודה" שנגרמו לי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה