פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קוו נושא התלונה:
חביב אללה עזמי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב13.08.09 חתמתי עם בזק בינלאומי על עסקת פיינדיל אשר הם יספקו לי קוו אינטרנט ואשר הובהר להם במיוחד שאני אשלם בהוראת קבע להם בלבד והם יעבירו להוט עבור שירותים אלו ,והם החתימו אותי על הוראת קבע להוט עבור דמי התקנה בסך 49 ש"ח סכום אשר יחוייב חד פעמי,,וכל המסמכים הוחזרו להם בפקס,,
משום מה בזק בינלאומי לא העבירו לבנק הוראת קבע עבור דמי ההתקנה והבנק לא כיבד טיכנית בקשת הוט פעמיים פשוט לא קובלו בקשת הוראת הקבע .אך הוראת הקבע של בזק בינלאומי הועברה לבנק וחשבוני מחוייב בה עבור 2 הרשתות.
ב20.10.09 הוט ניתקה את קוו האינטרנט בשל סיבה זו,,ולאחר בירור איתם שלחו לי הוראת קבע חדשה והחתמתי את הבנק והחזרתי בפקס,,ולאחר בירור שוב ביקשו שאני אשלם את ה49 ש"ח ועוד סכום של 270 ש"ח קנסססס? ואוקי שילמתילאחר בירור עם בזק בינלאומי שיזכו אותי,,ולאחר תשלום ועד עצם היום הזה לא נפתח הקוו ולמרות פניותיי להוט ולבזק והבטחותיהם שיפתרו את הבעיה ועד עצם היום הזה לא נפתרה ולא נפתח הקוו,,והחלטתי סופית אני מבטל את כל העסקה ולא רוצה את השירות של 2 החברות האלו בכלל,,ושלחתי להם בפקס וגם לא עונים לי,,לכן ראיתי לנכון לכתוב לכבודכם ,פשוט לא רוצה שיתלבשו עליי ושיטלו עליי הסכמים וסכומים כבדים,,ואת האמת כשחתמתי להם אמרו לי שאני מחוייב לחבילה של תקופה מסויימת,,אך הבעיה שהם עצמם לא נתנו לי שירות טוב ומענה לבעייתי.
רב תודות לכבודכם על כל עזרה והפנייה בנושא זה,אגב התקשרן אליי מהוט בשעה 14.04 וחשבתי בשביל חיבור הקוו אך הם הציעו לי להרכיב קוו טלפון ביתי של הוט,,הם חושבים שאני מטומטם,,
ולכל בירור שתבקשו ממני נא ליצור קשר לפלאפון 0509144887
שוב תודה
כל מה שיש ברשומה סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה