פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של מתן החזק כספי נושא התלונה:
שמש עמית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 15.09.09 ע"פ שיחה עם נציג שירות של בזק בינ"ל הובטח לי החזר כספי על סך 280 ש"ח עקב חיוב עודף (המנוי שלי הוקפא ל-3 חודשים במקום להיות מבוטל ).
ההמחאה הובטחה להתקבל בדואר תוך 14 ימי עסקים.
משלא התקבלה כמובטח ,פניתי שנית למוקד בתאריך 8.10.09 ,נימסר לי שקרתה טעות וההמחאה תישלח תוך 14 יום.
משלא התקבלה בשנית ,פניתי שוב למוקד בתאריך 29.10 .הפעם התקבלה תשובה מתחמקת ("העניין בבירור,נחזור אליך תוך 20 דקות" ) ובקשה לדבר עם המנהל סורבה.


אשמח לעזרתכם.
בתודה ,
עמית שמש
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה