עיכוב של מתן החזק כספי |
נושא התלונה: |
שמש עמית |
שם/כינוי: |
יום שלישי 15 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 15.09.09 ע"פ שיחה עם נציג שירות של בזק בינ"ל הובטח לי החזר כספי על סך 280 ש"ח עקב חיוב עודף (המנוי שלי הוקפא ל-3 חודשים במקום להיות מבוטל ).
ההמחאה הובטחה להתקבל בדואר תוך 14 ימי עסקים.
משלא התקבלה כמובטח ,פניתי שנית למוקד בתאריך 8.10.09 ,נימסר לי שקרתה טעות וההמחאה תישלח תוך 14 יום.
משלא התקבלה בשנית ,פניתי שוב למוקד בתאריך 29.10 .הפעם התקבלה תשובה מתחמקת ("העניין בבירור,נחזור אליך תוך 20 דקות" ) ובקשה לדבר עם המנהל סורבה.
אשמח לעזרתכם.
בתודה ,
עמית שמש
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|