פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות לא ראויה< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני הכומר גבריאל נדאף מנצרת קיבלתי בדואר לפני שבוע מבזק פרסומת חדשה על הצטרפות לאתר אינטרנט משלכם ולפרטים והרשמה ביקשו להכנס לאתר www.bweb.co.il ואת האמת אני כך כך התלהבתי להצטרף לשירות הזה העולה כסף כמובן ולא בחסד או בחינם אלא כל פעם או ליתר דיוק כל שעה אני מנסה להצטרף דרך האתר וזה לא עובד התקשרתי למוקד תמיכה של האתר ושל בזק והודעתי להם ואמר לי שיש בעיה תכנית באתר וזה היה ביום 7-12-2005 והתקשרתי שינית לברר והבטיחה לי בחורה בשם קרן לחזור אלי ולהדריך אותי אחרי שהבעיה תותקן ועד הרגע הזה אני מחכה לטלפון מהם וגם האתר ודף ההצטרפות במיוחד לא עובד אז להמ הם מודעים לאנשים על פרוייקט כזה ויש בן עדיין בעיות רציניות
אני חושב שזה אחריות לא ראויה ומודיע שאני לא מוכן להצטרף לאתר פרטי ששיך לאתר של בזק
תבררו את העניין
תודה מראש
האב גבראיל נדאף
לפי שיקול דעתכם פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר- וולף- מנהל שם ותפקיד:
תלונת הלקוח מתייחסת לחברת בזק והופנתה אלינו על ידכם בטעות. שוחחנו עם הלקוח שאישר שאכן זה כך.



תגובה:
פנייה לחברת בזק לקבלת התגובה.

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה