פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מאפשרים לבטל עסקת אינטרנט טלפונית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש עברתי לצפון הארץ ללימודים אקדמאיים. המעבר היה בלתי צפוי מה שהותיר אותי עם עסקת אינטרנט למשך שנה שנסגרה טלפונית חודש אחד לפני, עם בזק בינ"ל בדירתי הקודמת בת"א. בקיבוץ בו אני מתגורר כעת, מעין ברוך, יש אינטרנט שמסופק דרך הקיבוץ ולכן אין לי צורך/אפשרות לאינטרנט נוסף דרך בזק בינ"ל. בשבוע שבין ה- 8 ל- 14 בנובמבר פניתי לחברת בזק בינלאומי במטרה לבטל את ההסכם שיש ביננו. שוחחתי עם שרית שאמרה לי שאם אני מסיים את העיסקה אצטרך לשלם להם קנס יציאה של למעלה מ 700 ש"ח. לאחר שהסברתי לה את המצב אליו נקלעתי ושאלתי למה לא אמרו לי שאצטרך לשלם קנס ובנוסף כל כך גבוה היא אמרה שאין באפשרותה לעשות כלום ולכן ביקשתי לדבר עם האחראי. יומיים לאחר מכן התקשרה אלי האחראית מיכל, מנהלת קשרי לקוחות לדבריה, ואמרה לי אותו הדבר. כששאלתי אותה מדוע לא הסבירו לי את זה כשהם הציעו לי את ההסכם היא ענתה שהדבר היחידי שהם מחוייבים להגיד לי הוא שזו התחייבות וזהו ואין באפשרותה לעשות כלום מעבר לכך. אלו הנהלים. היא אמרה שגם אם הייתי מתקשר לבטל אחרי שעה היא לא היתה יכולה לבטל את העסקה. כשביקשתי לדבר עם האחראי עליה היא אמרה שאי אפשר לדבר איתו ושאוכל לפנות לפניות הציבור של בזק בינלאומי. יצויין שלא אמרו לי את הנ"ל כשסגרנו את העסקה טלפונית אלא להפך רק סיפרו לי על התנאים הטובים שלה. הם טוענים שהדבר היחיד שהם היו מחוייבים להגיד לי הוא שזו התחייבות.
כספי סוג הנזק :
התנתקות מהשירות וביטול הקנס פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה