פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבוני ע"י בזק בינלאומי שלא באישורי. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

ברצוני להתלונן על התנהלות החברה "בזק בינלאומי".

בחודשים האחרונים, החל מיוני 2008, נראה שבזק בינלאומי גובים ממני תשלום עבור חשבון אינטרנט כאשר אני משתמש בשירותים של חברה אחרת.
כאשר התקשרתי לברר על מהות החיוב, נאמר כי חיוב כרטיס האשראי שלי הוא עבור חשבון על שם אדם אחר ועבור תעודת זהות אחרת, והם לא מוכנים לתת לי מידע נוסף עבור תעודת הזהות שלי.
הסברתי לדובר בזק בינלאומי כי איני מוכן לשלם עבור חשבון אינטרנט של אדם אחר, וחסמתי את חשבוני, לאחר שהודעתי כי בכוונתי לבצע פעולה זו.
בהמשך, התברר לי כי מדובר בחשבון אינטרנט ישן, שאינו בשימוש, ולטענת החברה קיימת בידיהם שיחה מחודש אפריל 2009, בה התחייבתי אני לשנה מלאה, למרות שעל פי הרישומים בידיהם לא היה שימוש בחשבון האינטרנט הנ"ל מחודש יוני 2008.
בשיחות אחרות עם נציגי שירות נטען כי למעשה אימי התקשרה לבקש הצעת מחיר עבור חבילת גלישה ולכן חויב חשבוני לחבילת גלישה לשנה, נציגים אלו לא הזכירו את קיומה של השיחה אשר אני ביצעתי.
מספר שיחות לברור הנושא עם נציגי השירות העלה מידע נוסף ושונה מהקודם.
ביקשתי לקבל העתק של שיחה זו, בה התחייבתי אני לשנה, ונעניתי כי מדובר במידע סודי של החברה, ואוכל לקבל את תקציר השיחה בלבד. ביקשתי את תקציר השיחה מספר פעמים, אולם הוא מעולם לא נשלח אלי.
למרות כל אשר נכתב לעיל, בזק בינלאומי ממשיכים לנסות לחייב אותי עבור חשבון האינטרנט הנ"ל ומאחר וחסמתי את כרטיס האשראי, הם מאיימים בתביעה משפטית.

ברצוני להתלונן על התנהלות החברה המבזה ולא אמינה, על אי יכולה לספק ללקוחותיה מידע על מהות חיובי כרטיס האשראי, על הדורסנות והאיומים בה החברה משתמשת בצורה שרירותית, מבלי לספק לאדם הפשוט מידע על סיבות החיוב.
מאחר ומדובר בתאגיד גדול, אשר מנסה ולעיתים מצליח להתיש אותי, אני מבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה.
כספי סוג הנזק :
הפסק חיוב כרטיס האשראי והחזר סכומים שכבר נגבו. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה