פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה לאחר מספר שעות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 10-12-09 קיבלתי הצעה להתחברות לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי.
הסכמתי להצעה וציינתי כי כרגע אני גולש באמצעות ספק אחר ומועד התחלת העסקה יהיה 1-1-10.
לאחר מספר שעות התחרטתי (אציין שכאמור לא בוצע כל שימוש שהוא בשירותי החברה) והודעתי על כך לנציג שירות בשיחה עוד באותו יום אשר סירב לקבל את דרישתי לביטול העסקה והעביר אותי למצב המתנה ממושכת ללא הסבר.
בשיחה עם נציגת שירות שימור לקוחות יום למחרת שוב חזרתי והודעתי על רצוני בביטול העסקה.
לאחר שביררה את הפרטים נאמר לי שעלי לשלם סך של 5% מגובה העסקה (דבר שכלל לא נאמר בשיחות הראשונות) ואף הזכירה שימוש החברה בעורכי דין כאילו שמדובר בעבירה נוראה שבצעתי כאשר כל רצוני היה בביטול עסקה תוך מספר שעות וללא קבלת כל תמורה.

לתשובתכם אודה
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה