פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפיית מנוי לשנה על שירות שאין יכולת לספק - בוטל באותו הרגע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40 פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה עברתי לדירה שכורה בת"א וביום שני ה 21 לדצמבר 2009 פניתי לקבלת שירות אינטרנט במהירות 5 מגה כולל קו טלפון ןלתורך כך נערכה שיחת ועידה עם חברת בזק (תשתית) וחברת בזק בינ"ל (ספק) ולאחר שערכתי בדיקה מעמיקה של העלויות והתנאים יום קודם לכן.
לאחר שהסכמתי למחיר בשתי החברות הנציגים משני הצדדים החלו בתהליך החיבור, פתיחת עסקה וקבלת מספר כרטיס אשראי, איש המכירות בשם יובל של בזק בינ"ל סיים את תפקידו וירד מהקו לפני שבדק (דבר שהוא מחובתו כך נאמר לי ע"י נציג של בזק בינ"ל!) האם ניתן לספק לי בביתי תשתית במהירות 5 מגה, הנציג של בזק גילה פתאום שהמהירות המקסימאלית שניתן לספק היא 2.5 מגה, אני לא הייתי ואינני מעוניין במהירות כזו ועל כן ביקשתי לבטל את העניין, שכן הספק לא מסוגל לספק את השירות בו אני מעוניין, ואכן בזק הסכימה מייד לבטל את הבקשה, כשניסיתי לדבר עם הנציג של בזק בינ"ל הסתבר שהוא ירד מהקו, ולא המתין לסיום התהליך עם בזק, (ואם היה עושה כן לא הייתה מתקיימת הסאגה הזו) כאשר פניתי לבזק בינלאומי להודיע להם כי אין צורך בשירותיהם שכן חבילת 5 המגה שהוצעה כבר איננה רלוונטית, הם לא היו מוכנים בשום פנים לבטל, לאחר שיחה של יותר מ 3 שעות עם נציג שבדק עם המון אנשים שונים מה ניתן לעשות הם לא היו מוכנים לבטל משום שמבחינתם אני לקוח שלהם, לא עניין אותם שאין לי קו טלפון בבית ולא יהיה לי גם כי בזק לא יחברו לי תשתית בבית, ולמרות זאת הם מעוניינים לכפות עליי להתחבר למהירות נמוכה יותר שאינני מעוניין בה, ואף הציעו בחוצפתם שאזמין תשתית של הוט !!!, חברה שאינני מעוניין בשירותיהם, יתרה מכך זה לא עניינם.
השורה התחתונה הינה שהספק כופה עליי שירות שאינני יכול לקבל (5 מגה) או מהירות שאינני מעוניין בה (2.5 מגה) כשלמעשה אין לי יכולת להתחבר לאינטרנט בבית כלל, אין לי כלל תשתית בזק בבית, לא גלשתי דרכם עדיין, לא קיבלתי מהם שום שירות, כשידוע לכל שאפילו במידה והייתי אכן מתחבר שמורה לי הזכות להתחרט, וכמו כן היכולת לבטל עסקה תוך 14 יום, מה עוד שמדובר בעסקה מרחוק, עסקה במסמך חסר ע"פ חוק כרטיסי החיוב משנת '86 ושבוטלה דקות אחרי שהתבקשה מהספק.
החברה לא אפשרה לי לשוחח עם נציג בכיר אלא רק שהוא יחזור אליי לאחר 48 שעות או עם נציגי שימור הלקוחות שנאמר לי שהם הסמכות לביטול עסקה ולדברי הנציג הם לא היו מוכנים לשוחח עימי משום שלטענתם אין הצדקה לביטול העסקה.
נגרמה לי עוגמת נפש עצומה, אני רותח ובזבזתי שעות רבות על שיחה זו ואנרגיה מרובה, חשוב לציין כי הייתי בבית הוריי לקוח משך שנים רבות של בזק בינ"ל (להערכתי יותר מעשור) והסכמתי להצעתם למרות שקיבלתי הצעה זולה יותר רק בגלל האמינות שחשבתי שהם מציעים, אינני מאמין שהשירות שלהם הידרדר לרמה כזו ושהם עושים זאת ללקוח שלא מקבל מהם שום שירות ולא יכול לקבל את השירות שביקש שהוא מהירות 5 מגה.
תביעתי הברורה הינה ביטול העסקה באופן מיידי כולל התנצלות פומבית ובכתב,
על התעקשותם לחבר אותי לשירות שאינני יכול או רוצה לקבל.
הייתי מעוניין אף לדעת אם ניתן לתבוע אותם על המעשה הביריוני שנעשה כאן, על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי והזמן הרב שביזבזתי על כך, וללמדם להתייחס ללקוחות שאינם רק ארנק מהלך אלא אנשים הדורשים התנהגות ראויה מחברת האינטרנט הגדולה בישראל.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, כעס מיותר. סוג הנזק :
ביטול מיידי והתנצלות פומבית ובכתב. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה