פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונות הטלפונים שלנו מחויבים ע"י 014 אך מעולם לא התקשרנו עמם בהסכם כלשהוiv נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בזק בינלאומי בע"מ (014) שלום,

בשניים מחשבונות הטלפון שלי (בזק) הנמצאים בעסק, קיבלתי חיובים שהועברו לבזק בינ"ל עבור שיחות לחו"ל. החיובים ע"ס 5 שקלים כל אחד.

בדיקה קצרה עם נציגה בתאריך 28/11/2009 העלתה כי החיובים הללו קיימים בכל חודש עבור מנוי שיחות לחו"ל בשני הקווים משנת 2001.
סיכום השיחה הגיעה לכדי הדברים הבאים:
1. החיוב הבא בגין מנויים יבוטל לאלתר.
2. ניתנה הסכמה מצדכם לזיכוי עבור ששת החודשים האחרונים. (הצעה שנדחתה על ידי).
3. יחזור אליי מנהל/ת תוך 14 ימי עסקים כדבריה. (מנהל/ת לא חזר/ה אליי).

בשיחה נוספת (ביזמתי) ביום ה17/12/2009 עם נציג בשם שפי נאמר לי כי לא בוטלו המנויים ואין את תמליל השיחה מיום ה28/11 במערכת, במהלך השיחה אמר שפי שמנהל/ת יחזור אליי תוך 24 שעות. (מנהל/ת לא חזר/ה אליי).

אמנם ביצעתי שיחות לחו"ל במהלך התקופה אך ברצוני להדגיש כי לעולם לא אני, ו/או מי מטעמי ביקש לבוא עם חברתכם בהתקשרות. במשך 6 שנים אני מנוי בחברת נטוויז'ן 013 עבור מספרים אלו. היום אינני יודע אם המנויים נותקו.
לא קיבלתי שיחה ממנהל/ת שת/יסדיר את המעוות.
כספי סוג הנזק :
קבלת פיצוי כספי עבור הערך הנומינלי של החיובים משנת 2001 ועד היום. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה