|
|
|
|
|
|
חשבונות הטלפונים שלנו מחויבים ע"י 014 אך מעולם לא התקשרנו עמם בהסכם כלשהוiv |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בזק בינלאומי בע"מ (014) שלום,
בשניים מחשבונות הטלפון שלי (בזק) הנמצאים בעסק, קיבלתי חיובים שהועברו לבזק בינ"ל עבור שיחות לחו"ל. החיובים ע"ס 5 שקלים כל אחד.
בדיקה קצרה עם נציגה בתאריך 28/11/2009 העלתה כי החיובים הללו קיימים בכל חודש עבור מנוי שיחות לחו"ל בשני הקווים משנת 2001.
סיכום השיחה הגיעה לכדי הדברים הבאים:
1. החיוב הבא בגין מנויים יבוטל לאלתר.
2. ניתנה הסכמה מצדכם לזיכוי עבור ששת החודשים האחרונים. (הצעה שנדחתה על ידי).
3. יחזור אליי מנהל/ת תוך 14 ימי עסקים כדבריה. (מנהל/ת לא חזר/ה אליי).
בשיחה נוספת (ביזמתי) ביום ה17/12/2009 עם נציג בשם שפי נאמר לי כי לא בוטלו המנויים ואין את תמליל השיחה מיום ה28/11 במערכת, במהלך השיחה אמר שפי שמנהל/ת יחזור אליי תוך 24 שעות. (מנהל/ת לא חזר/ה אליי).
אמנם ביצעתי שיחות לחו"ל במהלך התקופה אך ברצוני להדגיש כי לעולם לא אני, ו/או מי מטעמי ביקש לבוא עם חברתכם בהתקשרות. במשך 6 שנים אני מנוי בחברת נטוויז'ן 013 עבור מספרים אלו. היום אינני יודע אם המנויים נותקו.
לא קיבלתי שיחה ממנהל/ת שת/יסדיר את המעוות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת פיצוי כספי עבור הערך הנומינלי של החיובים משנת 2001 ועד היום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|