פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליח להתנתק+לא מקבל החזר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת יוני 2009 התחברתי לאינטרנט של בזק בינלאומי ללא התחייבות, רק כדי להתרשם מאיכות הגלישה. לאחר מספר ימים ביקשתי להתנתק, אך הנציג של בזק הציע לי לבצע הקפאה לחודש (עד ל15/7/09), וקיבלתי את הצעתו. לפני תום מועד ההקפאה התקשרתי שוב, שוב הציעו לי הקפאה לזמן של 3 חודשים (עד 17/10/09), ושוב הסכמתי. ובתחילת אוקטובר התקשרתי שוב כדי להתנתק, שוב הציעו לי הקפאה לתקופה של חצי שנה (עד 14/7/10), ושוב הסכמתי, כל זאת במחשבה שאין לי מה להפסיד במהלך זה זולת שיחת טלפון, ושאוכל תמיד להתנתק אם ארצה בכך. אלא שבתאריך 10/11/09 חויב כרטיס האשראי שלי ב16.89 שקלים תמוהים על ידי החברה.

ב18/11/09 פניתי לחברה. הנציגה (השם שמור אצלי) טענה שאין לה אף רישום על הקפאת המנוי שביצעתי לפני 17/10/09, וזאת אף על פי שהקפאה זו רשומה אצלי וזכורה לי באופן ברור וחד משמעי. דרשתי החזר של הסכום לחשבוני וניתוק מיידי מהחברה. נציגת שירות הלקוחות שדיברתי אישרה החזר של 16.89 ₪ , ונציג קשרי הלקוחות (שם שמור כנ"ל) אישר ביטול מנוי. מס' האישור: 3009042

ב1/12/09 שמתי לב שטרם קיבלתי את ההחזר. התקשרתי לחברה והנציגה טענה שההחזר מאושר אלא שלוקח 14 יום עד שיתבצע ההחזר בפועל. הדבר היה נראה לי מוזר (לגבות אפשר תוך יום, כדי להחזיר צריך שבועיים?!), אך העדפתי להמתין עוד יומיים-שלושה כדי שיחלפו להם 14 הימים שלטענת הנציגה צריכים לעבור, מאשר להתמקח.

לאחרונה הסתכלתי שוב בדף הפירוט של כרטיס האשראי, וגיליתי שלא זו בלבד שההחזר עוד לא נקלט (למרות שכבר עבר למעלה מחודש), אלא שהם אף חייבו אותי בסכום נוסף של 22.38 ₪ בתאריך 10/12/09.

אסכם את תלונותיי:

1. התכחשות לאישור להקפאת מנוי עד ל14/7/10 (אחרי שנציג החברה עצמה שידל אותי לעשות כן)
2. חיוב חשבוני שלא כדין ב16.89 ₪ ביום 10/11/09
3. אי החזרה של 16.89 ₪ למרות הבטחה מפורשת של נציגה (בתוספת תירוץ מגוחך על 14 יום שיש לחכות עד שההחזר ייכנס לתוקף)
4. המשכת המנוי למרות ההתחייבות לבטלו (מס' אישור: 300942)
5. גבייה נוספת שלא כדין של 22.38 ₪ ביום 10/12/09

אינני קנטרן, אך רצף המחדלים הזה כבר מגדיש את הסאה.

לפיכך אני דורש:

1. התנצלות
2. החזר מיידי וללא כל דיחוי של 39.27 ₪ (16.89+22.38) לחשבוני
3. פיצוי כספי הוגן על עוגמת הנפש ובזבוז הכסף והזמן בשיחות הרבות עם נציגי הלקוחות
4. שליחת אישור בכתב על ביטול המנוי

אם לא אקבל מענה מלא לדרישותיי, לא אהסס לפנות לבית המשפט.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי, התנצלות, שליחת אישור בכתב על ביטול המנוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה