פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ללא הודעה מוקדמת נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום לא הצלחתי להכנס לאינטרנט. בשיחה עם מוקד התמיכה נאמר לי שהמנוי נותק בשל חוב. הנ"ל נחת עלי כרעם ביום בהיר.
החברה לא טרחה לפנות אלי בטלפון/דואר אלקטרוני כדי להודיע לי שיש בעייה ולנסות ולפתור אותה.
האם יעלה על הדעת שחברת החשמל תנתק את הזרם ללא מס' התרעות ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
תחקור הנושא בחברה והפקת לקחים - באחריות החברה לפנו פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף-מנהלת שם ותפקיד:
בדיקתינו את התלונה העלתה את הממצאים הבאים- ב-7/11/05 בוטל כרטיס האשראי באמצעותו שילם הלקוח, וזאת באופן חד צדדי וללא ידיעתינו. מאחר ולא עודכן אמצעי תשלום חדש במערכותינו, בזק בינלאומי שלחה חשבונית ללקוח ובה ביקשה ליצור עימנו קשר ומשזו לא נענתה, שלחה בזק בינלאומי מכתב התראה לפני הקפאת המנוי המזמין את הלקוח להסדיר חובו תוך 14 יום. משיחתינו עם הלקוח, נראה כי הנ"ל עידכן במערכותינו כתובת שאינה נכונה ולפיכך המכתבים לא זכו להגיע ליעדם. חשוב לנו להדגיש כי ביום בו הוקפא המנוי של הלקוח, פנה אלינו הנ"ל ובאופן מיידי הושב השירות לסדרו למען שביעות רצונו המלאה וזאת על אף שעדיין לא הסדיר חובו. ב-15/12 פנה הלקוח לבזק בינלאומי הסדיר חובו ועידכן אמצעי התשלום לשביעות רצונו המלאה. תגובה:
לעיל- לשביעות רצונו המלאה של הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה