פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהספק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי התחברתי לבזק ובזק בינלאומי ל5Mb. יום לפני הגעת הטכנאי בזק הודיעו לי כי אין אפשרות לתשתית של 5 ברחוב שלי רק 1.5 , ביטלתי את התשתית מהם והתקשרתי לבזק בינלאומי לנתק גם אותם. הם הציעו לי תשתית הוט. לאחר שבוע טכנאי הוט בגיע ליחידת הדיור שלי והודיע לי כי הנקודה של הכבלים (שאותה הם התקינו) אינה חוקית וכי אני יכולה או להתחבר לכבלים או לאינטרנט אבל לא ביחד.
החלטתי לוותר על שרותם ונותרתי ללא תשתית לכן אני מעוניינת להתנתק מהספקית בזק בינלאומי. בזק בינלאומי הודיעו לי כי מהרגע שאמרתי כן ונתתי את מספר הכרטיס אשראי השירות פעיל, למרות שלא השתמשתי בשרותים שלהם אפילו דקה ואני גם לא מתכוונת להשתמש וכי אני מחוייבת לשנה. אם אני מעוניינת להתנתק אני צריכה לשלם קנס על שנה שלמה!!! הודעתי להם כי אין לי תשתית ושגם לא תהיה לי (אלא אם בעלי הדירה יפתרו את הבעיה מול הוט וגם אז האינטרנט יהיה על שמם).
אני מעוניינת להתנתק ולא מוכנה לשלם קנס על שירות שלא קיבלתי ולא אקבל מהם
ו סוג הנזק :
להתנתק מהספקית ולא לשלם קנס על שירות שלא קיבלתי ולא אקבל פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה