פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר החלטתי לעזוב את בזק כספק תשתית ולעבור להוט. לאחר הזמנת התקנה הפנו אלי הוט את בזק בינלאמי כספק אינטרנט. הוזמן קו 1.5 מ"ב טלפונית וחיכינו להתקנה. ביום שלישי הגיע טכנאי של הוט והכריז כי לא ניתן לבצע התקנה מסיבות טכניות, כך שביקשתי לבטל את כל העיניין. התקשרתי לסוכן הוט ובקשתי לוודא כי הכל מבוטל. הוא הסביר לי כי אצטרך לדבר עם בזק בינלאומי בעצמי. צ'וטטתי עם נציגת שירות לקוחות ונאמר לי שלצורך התנתקות יחזרו אלי. התקשר מישהו מבזק בינלאומי וטען שמכיון שיש לי התחייבות לשנה אינו יכול לנתק אותי. הסברתי לו את כל הענין ושאני הולך להתנתק מבזק בכל מקרה (שירות מחפיר, אבל לא לעניין פה) ולכן לא אוכל להשתמש בחשבון, כל זה ללא הועיל. בשיחה עם הנציגה לא הוזכרה שום התחייבות, אבל היא כתבה שהוברר לי מעל לכל ספק כי יש התחייבות. לא השתמשתי בחשבון ואני לא מתכוון גם להתשמש. הכסף? לא אכפת לי. היחס המגעיל, זה מה שמעצבן. אני אישית אחכה למנהל שיחזור אלי (בקשתי והובטח לי כי יחזור אלי תוך 24 שעות) ואם מנהל אומר לי שמדיניות החברה לא לנתק אותי, אז אשקול את צעדי. בכל מקרה גם אם ינתקו בלי לחייב וגם אם כן, טעם רע נשאר. אני בחיים לא אהיה לקוח שלהם וגם אדאג לזרוק אותם ממקום העבודה שלי (15 מ"ב).
עוגמת נפש ועצבים סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה