פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנתב של בזק בינלאומי לא נדרש כלל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 13 לינואר 10 ערכה אישתי חוזה טלפוני מול בזק בינלאומי (אושרית) בו אנו אמורים לקבל נתב ומהירות משודרגת ל- 2.5 מ"ב/ש. לאחר מספר ימים קיבלנו את הנתב. חיברתי אותו תוך שאני נעזר בתמיכה הטכנית. התברר שהנתב מסוג GlobalOne אינו עונה על הצורך כיוון שעוצמת השידור שלו נמוכה ובכל מקרה אינה נקלטת במחשבים ניידים ובטלפונים. בהמשך הועברתי למכירות לטיפול(אושרית), היא הציעה נתב משופר ויקר יותר(syslink). לא הסכמתי ליקר את החבילה והתפשרנו על 7 דולר לחודש במקום 4 עבור הנתב המקורי. כאשר הגיע הנתב התקשרתי לתמיכה ואז התברר לי כי אין לי צורך בנתב כלל, כיוון שיש ברשותי נתב של בזק איתם היינו מנויים שתיפקד ועדיין מתפקד מצויין. מה גם שהנתב החדש לא אמור לבוא במקום הישן אלא משורשר אליו. לא פתחתי את החבילה ומיד התקשרתי לאושרית. היו מספר תקשורות ביננו שנמשכו שבועיים לערך בהן חזרתי ביקשתי להחזיר את הנתב ולהזדכות בעלותו והיא חזרה ובדקה. תשובתה הסופית- הנתב נקנה , אני חוייבתי , אין אפשרות לסגת. בקשתי לדבר עם אחראי בכיר ממנה לא נענתה. אגב, קיימת חבילה בבזק בינלאומי בה אני יכל שלא לקחת נתב ולשלם עבור שרות עבור נתב זר בעלות נמוכה משמעותית!. זה לא הובא לידיעתינו מראש וכעת גם מנוע מאיתנו
כספי סוג הנזק :
קחו את הנתב וזכו אותי , או לחלופין, בטלו את העסקה ללא הקנס פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה