פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק של שירותים נלווים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

ביום רביעי (3.2.10) קיבלתי שיחה מנציג מכירות של בזק בינלאומי שהציע לי לשדרג את חבילת הגלישה שלי מ 5MB ל 12MB. הנציג הבהיר לי שעלות השדרוג היא 3 ש"ח לחודש (73 ש"ח במקום 70 ש"ח).
נאמר לי בשיחה הזאת שמגיע לי שירות אנטי וירוס לתיבת הדואר ושירות פרימיום עם מספר טלפון מיוחד ללקוחות VIP.
כ 10 דקות לאחר אישור העסקה קיבלתי 2 מכתבי דוא"ל, שהודיעו לי שהשירותים הנ"ל כרוכים בתשלום. מייד לאחר קבלת הדוא"ל (כ 10 דקות לאחר סגירת העיסקה) היתקשרתי לברר את החיובים הלא מוסברים האלו ונאמר לי רשום במחשב שהוסבר לי ושהסכמתי לחיובים האלו.
ביקשתי לבטל אותם, אך נאמר לי שלא ניתן כי התחייבתי לשנתיים.
ביקשתי לשמוע את הקלטת השיחה ונאמר לי שעקב ביצוע העיסקה במחלקת המכירות יקח זמן עד שהקלטת תגיע להנציגים יוכלו לשמוע אותה. נאמר לי שיצרו איתי קשר כשהקלטת תגיע.
ביום שני (8.2.10) קיבלתי שיחה מנציגת שירות הלקוחות שאמרה שהיא קיבלה דו"ח ממנהל בכיר בחברה שטען שהוא שמע את ההקלטה ושהסכמתי לתנאים האלא. כשביקשתי לשמוע את ההקלטה נאמר לי שאני לא יכל (מצב אבסורדי שבו הם יכולים לטעון שהסכמתי לתת להם מיליון דולר ושלי אסור לראות את החוזה ...).

אני בטוח שלא הסכמתי לדבר הזה כי אני לא משתמש בתיבת המייל שלהם מלבד קבלת החשבונית החודשית ואני איש מחשבים כך שאני ממש לא צריך את תמיכת הפרימיום שהם מציעים, אים הייתי יודע שהם כרוכים בעלות כה גבוהה לא היתי מסכים לעיסקת שידרוג בסך 17 ש"ח במקום 3 ש"ח.

תודה,
כספי סוג הנזק :
או ביטול החיובים האלא או ביטול העיסקה והחזרת העיסקה הקודמת. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה