פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנתקות מספק האינטרנט בלתי אפשרית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 9.09 עברתי לספק האינטרנט 012 מבזק בינלאומי.
כשגיליתי לאחר 5 חודשים כי כרטיס האשראי שלי עדיין מחויב פניתי טלפונית לבקש להפסיק וחייב את כרטיס האשראי.
המוקדן שטיפל בתלונתי היה בתחילה אדיב והציע לי לשמוע הצעות השארות. הסברתי לו כי אני כבר משלמת מזה 5 חודשים ל 012 ואין ברצוני להמשיך בתגובה דיבר אלי לא יפה. משהערתי לו באסרטיביות על סגנונו ועל כך שאיני מעוניינת להמשיך את השיחה אלא לוודא את הפסקת התשלום הבטיח לי כי אכן הדבר יעשה.
שוב גיליתי החודש כי כרטיס האשראי שלי חוייב מה עושים? עזרו לי.

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה