פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות לאינטרנט נושא התלונה:
אלגרינאוי מוחמד אלגרינאוי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזה כשבוע עד עשרה ימים אישרתי חבילה עם בזק בינלאומי ובמגביל גם עם בזק
לפי החבילה הבטיחו לי מהירות גלישה באינטרנט שני המחשבים הביתיים שלי . עד כה אני סובל ממש ההתחברות לאינטרנט לקויה ומתנתקת , עשרות טלפונים ושיחות לריק ולשווא כל נציג שעולה לטלפון לתת תשובה מייד מתחיל עם הצעות כספיות שאם תוסיף סכום ..... יהיה לך אינטרנט ללא ניתוקים, חזק ומהיר מאוד , התריחעו שאני חייב הצפנה ואישרתי את ההצפנה תמורת תוספת חודשית לסכום , אך לא זז דבר וכשהתלוננתי שוב ושוב וביקשתי להתנתק הציעו לי מנהל מסויים וזה מייד קם והציע לי פיתרון לבעיית האינטרנט לשלם עוד 15 ש"ח, לחודש ואז אקבל ראווטר אחר חזק יותר , הסברתי לו שהבטיחו לי עוד לפני שאישרתי את החבילה שאם לא תהיה לי קליטה טובה יחליפו ראוטר , מאידך בזק בינלאומי אמרו שהבעיה זה בזק לא אף אחד אחר וכי הם אחראים למהירות בלבד ,,,,,...................אני לא רואה סוף........ אני ממשיך לשאת בנטל התשלום מבלי להצליח להתחבר לאינטרנט.....
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה