פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למתן זכויות לסטודנטים באוניברסיטה העברית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 10 לינואר 2010, התקשרנו לבזק בינלאומי ושאלנו על מבצעים מיוחדים שיוזילו את העלויות שלנו. הוצע לנו מבצע של כ 80 ש"ח לחודש, גם התשתית וגם הספק. הסכמנו והתחייבנו לשנה. באותו היום, הגיע אליי מייל מהאוניברסיטה העברית, שמכיוון שאני סטודנטית, ומשלמת דמי רווחה, אני יכולה לקבל את אותו השירות בעלות של 45 ש"ח לחודש בהתחייבות לשנה. מיד פניתי לנציג השירות, שחזר אליי למחרת. סיפרתי לו את העניין והוא אמר שלדעתו תהיה בעיה. הוא גם אמר שיבדוק את זה, חזר אלי ואמר שבגלל שהתחייבתי קודם לכן, הם לא יכולים לשנות את זה. אני התפלאתי שלא הציעו לי את המבצע הזה (הרי יכלו לשאול בפשטות, כמו שעושים בחברות אחרות - האם אני סטודנטית?), והוא ביקש ממני לכתוב מכתב שבו אני מצהירה על עצמי כלקוחה מרוצה (מה שאכן הייתי) ומעוניינת להשאר כזו ולכן מבקשת את ההתחשבות שלהם. שלחתי את המכתב לנציג. קיבלתי תשובה קצרצרה של משפט, שבה נאמר שהם לא יכולים לעשות דבר.
א. אני חושבת שהחוק שאינו מאפשר לבטל, בתנאים הגיוניים, התחייבות הוא מאד בעייתי כלפי הצרכן. לדעתי, באופן כללי יש כאן ניצול.
ב. אני חושבת שחברת בזק בינלאומי, ולו רק כדי לשמור עליי לקוחה מרוצה יכלה לעשות מאמץ מאד קטן ולתת לי את הזכות שלי לקבל מחיר נמוך יותר.
ג. לא מדובר במקרה של התחייבות שאני רוצה לבטל! אלא להסב התחייבות בהתחייבות. מה היה קורה אילו הייתי רוצה לשלם יותר כדי להעלות מהירות? האם אז גם לא היו נותנים לי?
ד. העובדה ששאלנו על אילו מבצעים ישנם שמתאימים לנו, ולא קיבלנו את כל האפשרויות היא מאד בעייתית. האם מותר להסתיר מידע?

בתודה רבה על עזרתכם,
שירה
כספי סוג הנזק :
הסבה של התחייבות אחת באחרת והחזר כספי. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה