פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון חיוב למרות התנתקות מהשירות נושא התלונה:
חיים דותן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסוף שנת 2008 התחברתי לשירות האינטרנט של בזק בינלאומי. היות והזדקקתי לאינטרנט למשך זמן של כחודש התחברתי לחבילה ללא התחייבות שעלותה גבוהה יותר מחבילה עם התחייבות.
לאחר כחודש וחצי התקשרתי וביקשתי לנתק את השירות.הנציג ניסה לשכנע אותי להשאר אולם הסברתי לו שכבר אין לי צורך בשירות וזו גם הסיבה שהזמנתי חבילה ללא התחייבות עליה שילמתי מחיר יקר יותר לכן הבהרתי שוב שינתק את השירות באופן מיידי.
בחודשים הבאים ראיתי שאכן החיוב הפסיק. לאחר מספר חודשים עברתי דירה.
בסביבות חודש אוקטובר-דצמבר קיבלתי שיחת טלפון מנציג של בזק בינלאומי שטען שיש לי חוב של כ-250 ש"ח עבור גלישה באינטרנט. כמובן שלא הבנתי במה מדובר והנציג הסביר לי שביקשתי להקפיא את המנוי למספר חודשים ובסיומם הם ניסו לחייב אותי מחדש אולם חברת האשראי לא כיבדה את החיוב.
הבהרתי לו שראשית לא ביקשתי להקפיא כי הרי היה ברור לי שאין לי כבר צורך בגלישהושהיות והשיחות מוקלטות הוא יכול לבדוק את העניין,מה גם שאם הייתי רוצה להתחבר שוב בעתיד הייתי יכול להתחבר שוב מתי שארצה היות ואין לי שום התחייבות,לכן ההגיון אומר שאין לי טעם בהקפאה.
שנית הוא גם יכול לבדוק שלא גלשתי כלל דרכם.
הדבר הכי תמוה בסיפור הוא שאם חברת האשראי לא כיבדה את החיוב,מדוע בזק בינלאומי "המשיכה" לתת לי שירות במשך מספר חודשים ללא קבלת תשלום וכך למעשה יצרה חוב? ומדוע לא התקשרו אליי כמה חודשים קודם לכן להודיע לי שהם לא מצליחים לחייב? הרי לאחר מספר חודשים הם כן יכלו להתקשר ולהודיע לי על החוב.
נאמר לי שבמידה ולא אשלם את החוב העניין יועבר לתביעה.
אני רואה בכל העניין נסיון בזוי לסחיטה של כסף מלקוח למרות שהבהרתי שאני מעוניין להתנתק ושלא השתמשתי בשירותם מיום הניתוק.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה