פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי גם לאחר היתנתקות מלאה ןלא בתוך התחיבות או מיסגרת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
סגרתי עם חברת הוט וחברת 014 עיסקת באנדאל של חיוב חודשי לשניהם ביחד כעבור שנה וחצי ראיתי שאני מחויב פעמים פעם בכרטיס אשראי ופעם בחשבון הבנק לאחר שיחתי עם הנציגים של הוט וגם של בזק בין לאומי הם הסבירו לי שהעיסקה היא לשנה ואחר כך זה מיתפצל לשני חיובים עד לסגירת עיסקה חדשה ביקשתי מחירים מבזק בין לאומי ולא סגרנו כלום היתקשרתי להוט לקבלת מחיר והמחיר שהם הציעו לי היה טוב יותר היתקשרתי לבזק בינלאומי וביקשתי ביטול עיסקה הם העבירו אותי לאחראים על כך וביקשתי את הביטול לא היתה בעיה כי לא היתי בתוך מיסגרת מחויבות.
בזמן הביטול של העיסקה לא היתי חייב להם שום כסף
לאחר מיכן היתקשרתי להוט ולקחתי חבילת באנדאל עם ספק אינטרנט אחר כי עם בזק בינלאומי המחיר היה יותר יקר
לאחר שיחתי עם הוט היתקשרתי שוב לבזק בין לאומי כדי לוודא שיבצעו את הניתוק והודעתי לבזק שינתקו אותי במידית ושאני לא מעונין לעבוד איתם העובדת ניסתה לשכנע אותי ולימכור לי עיסקה ואמרתי לה שאינני מעונין בשום הצעה ושתנתק אותי

כיום בתאריך 04/03/2010 כעבור 8 חודשים לאחר הניתוק שלי אני מקבל מיכתב רשום מעו"ד על החוב שלי לבזק על סכום של 338.90 לא הבנתי את העינין אמרתי כניראה טעות באדם כי גם לא היו שום מיכתבים לדרישת תשלום מליפני המיכתב הזה

באותו הרגע שקיבלתי את המיכתב היתקשרתי לעו"ד הדין שלהם והיא אמרה לי שמא שאני אומר נכון והיא לא מבינה על מה דרישת התשלום
היתקשרתי לחברה ודיברתי עם הגברת סוזן רכזת פיננסים

והיא בעצמה אמרה לי שכתוב במערכת שהיתקשרתי בתאריך ה15/07 וביטלתי את העיסקה

ובאותו היום מחלקת שימור לקוחות עובדת בשם הילה ניסתה להיתקשר אלי כדי לתת ללי הצעה להישאר ולא עניתי (כמובן כי יש לה מיספר טלפון שלא עובד כבר שנים )

גם בתאריך 23/07 עובדת בשם הילה ניסתה להיתקשר אלי כדי לתת לי הצעה להישאר ולא עניתי (כמובן כי יש לה מיספר טלפון שלא עובד כבר שנים )

ורק בתאריך 2/12/09 הם סגרו את החשבון בגלל שראו שלא שילמתי מאותו היום של השיחה
למרות שיחתי עם סוזן והבנתה שהם עשו טעות היא מתרצת זאת שהם רצו להיות בטוחים ביגלל זה מחלקת שימור לקוחות היתקשרו אלי ועקב כך שלא עניתי הם לא סגרו את החשבון

למה אני צריך להיתבע ולשלם סכום זה ולמרות שאינני צריך לשלם כלום הצעתי לה שאני מוכן לשלם על המיכתב הרשום 9 שקלים ועל המיכתב התראה 82 שקלים והיא עוד אומרת לי זה לא שוק אבקש את עזרתכם בנידון כי ניסית הכול ואני חושב שזה גם מעבר לפקידה שיושבת שם כי היא לא יכולה לבצע ביטול חייוב
אינני רואה שום סיה לכך שאני צריך לשלם הינכם מוזמנים ליבדוק את הארוע
דרישה כנגד החוק סוג הנזק :
שיבטלו את הדרישה לתשלום כי אפילו לפי המערכת שלהם היא לא נכונה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה