פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא דיווח ולאחר בקשת התנתקות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מאחר ועברתי דירה, ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט, לפני כחצי שנה (אוקטובר).
להפתעתי גיליתי בימים אילו כי אני עדיין מחוייב. לא נשלחו אליי חשבוניות מלבד ינואר 2010 ודצמבר 2009 לדואר האלקטרוני שלי (כך הבנתי שאני עדיין מחוייב). נציגת השירות טענה שאין להם הודעת ביטול ממני, שהחשבוניות כן נשלחו (אני יודע וודאית שלא הגיעו אליי - לא בדואר אלקטרוני ולא בדואר ישראל), שהיה עליי לבדוק את פירוט חיוב כרטיס האשראי שלי, ושהחיוב של ששת החודשים האחרונים יישאר כפי שהוא. היא העבירה אותי למי שמטפל בניתוק וכמובן שלא ענו לי ולאחר 10 דקות פשוט ניתקו את השיחה.
החזר על החודשים מאז התנתקתי ושינתקו אותי סוף סוף פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה