פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות תמיכה מזעזע נושא התלונה:
קטנוב מני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
השחם פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. אני לקוח של בזק בין לאומי כשנתיים. הייתי לקוח מרוצה, עד כתיבת שורות אלו. אך כבר לא עוד. היום(18.3) יום חמישי פניתי, לתמיכה של חברת בזק בין לאומי, בנושא האינטרנט. דברתי עם תומך א' מהמגזר הערבי את שמו אני לא זוכר. ואמרתי לו שיש לי איטיות מאוד חמורה באינטרנט. אם בפתיחה של דף? או הורדה של דבר מה מהאינטרנט. התומך לא היה מיקצועי, וחשב שיוכל לומר לי דברים שאני אקבל. ראיתי את מהלך הענינים ולא מצא חן בעניי. השבתי את תשומת ליבו לעיניין, ולא היה לו תשובה הולמת אליי. אז ביקשתי נציג אחר שיוכל כן לטפל לי בבעיה. והוא העדיף להעביר אותי להמתנה, כמקובל. אבל אחרי חצי שעה של המתנה!!! לא היה תשובה. ניתקתי, התקשרתי שוב לשירות הטכני, וענה לי בחור בשם אלכס. הסברתי לו את הדברים ואחרי שאני מסיים אני מגלה שדיברתי אל עצמי ושהוא ניתק לי בפנים. לא מקובל עליי התיחסות כזאת ללקוח שמשלם וגם דלא פונה הרבה לשירות אבקש כי אתם תבדקו את העיניין ואשמח לתגובה אני מחוייב מספטמבר 2009 לשנה
עלבון, בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
להתנתק מהחברה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה