פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ל שרותים שלא הזמנו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בזק בינלאומי תואן שבחודש מאי 2009 שידרגנו מנוי אינטרנט, שאנחנו היינו משוכניים שסגרנו ובטלנו לפני כשנתים. המנוי הייה על שם בני שי שלו שאז גר בבית. כאשר שי עבר מהבית ביקשנו לנתק את השירות והוא לא שם לב שממשיכים לחייב אותו. כאשר הוא ביקש להתנתק (עדיין לא ביקש החזר על כל התקופה שהוא לא השתמש במנוי האינטרנט - ניתן לבדיקה) נאמר לו שהוא ביקש לשדרג את השרות ושהוא התחייב לשנה שלמה. הדבר לא נכון חד משמעי. בזק בין לאומי תואן שיש להם שיחה מוקלטת שמוכיחה ששי בעצמו התקשר אך אינם מוכנים להשמיע לנו אותה. הם רוצים שאנו נשלם על 3 חודשים של שירות + קנס יציאה מהתוכנית.
העיננין נמשך כבר חודשים רבים, אנו מוכנים לשלם את שלושת חודשי השירות (לא כי אנו חושבים שמגיע להם אלה כי אנו מותשים ועיפים) לא מוכנים שלשלם את קנס היציאה.
הפיטרון הצודק הוא ששי יקבל את הכספים שהוא שילם מאז שביקש להתנתק הפשרה שלנו לשלם את שלושת החודשים ולקבל התחייבות שהמוי של שי מבוטל ושאין להם דרישות נוספות מאיתנו.
בתודה מראש - זהבה שלו - [email protected]
נ.ב. מבקשת להתנצל על שגיאות הכתיב אני דיסגראפית
ביזבוז זמן ותיסקול גדול סוג הנזק :
הפיטרון הצודק הוא ששי יקבל את הכספים שהוא שילם מאז שביקש להתנתק הפשרה שלנו לשלם את שלושת החודשים ולקבל התחייבות שהמוי של שי מבוטל ושאין להם דרישות נוספות מאיתנו. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה