פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרון ביעת אינטרנת נושא התלונה:
נביאולין רינט שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. אני נביאולין רפי פונה אליכם בגלל ביעה שחברת בזק בינלאומי לא מוכנה לפתור. אני בגלל ביעית אינטרנת יצרתי קשר עם נזיג ב 20.03.10 תוך כדי הטיפול בביעה שלי הוא העביר את האינתרת שלי שהיה ללא חייגן לאינתרנת עם חייגן.לאחר שבוע ימים שיבעיה עדין לא ניפתרה אני מתקשר שוב ומבקש שיחזירו לי בחזרה את האינטרנת ללא חייגן הוא אומר לי שיש להם מדיניות חדשה בחברה ו הם לא יכולים להחזיר לי. אני לקוח ותיק עם שני מנויים. ומאוד לא מרוצה מהשרות ומזמני המתנה שלהם. הביעיה כיימת כבר שנה והם לא מצליחים לסדר אותה! אל מה אני משלם? מה לעשות? אני מבקש מאוד לעזור לי .(וכשניתקו אותי מחייגן לא נאמר שלא אוכל לחזור)
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה