פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שגיאות חוזרות בנושאי תשלום. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני משלמת לחברה באמצעות הוראת קבע. לפני ארבע חודשים העתקי את חשבוני לסניף אחר. הפקידה בבנק אמרה שכול הוראת הקבע יגבו ללא שינוי בכול הגורמים.
ואכן כול החברות שאני משלמת להם בהו"ק גבו את התשלום מהחשבון החדש ללא בעיה.

רק בזקבנלאומי לא עודכנה באופן מאוד תמוהה. במשך 4 חודשים הם לא טרחו לעדכן אותי במכתב או בשיחת טלפון או במייל כי לא נגבה התשלום עבור השרות.
לאחר 4 חודשים שבמקרה עליתי הביתה. קיבלתי הודעה קולית שאומרת כי עלי להסדיר את התשלום לחברה ולא נפנה לערכאות משפטיות תודה ושלום.
נגשתי לבנק . הו"ק פעילה יש כסף רק מה החברה לא גבתה.
שדיברתי עם הנציגה של בזקבנלאומי היא אמרה שאנשים מתחמקים מכול השיחות והמכתבים ולכן הברירה האחרונה זו ההודעה הקולית שקבלתי.
אי לכך היה עלי לשלם תשלום של ארבעה חודשים בבת אחת. ואם אני רוצה שאפנה למחלקת הכספים שיסדרו את התשלום. כעת יש לשלוח הו"ק חדשה עם פרטי שהשתנו.
זו חברה שכול פעם יש איתה בעיות . חיובים על שירותים שלא ביקשתי או חיוב על שלוש כתובות שונות (כול עידכון כתובות נגבה כאילו יש לי שלוש חשבונות שונים בחברה ועוד ועוד. אמרתי לנציגה אני לא יכולה לפצות אותך. לא ביקשתי פיצוי בקשתי שינהגו בהגיון בסיסי ואים יש תקלה ליצור איתי קשר אני לא צריכה לנחש ולשכנע .
כספי סוג הנזק :
שירות הגיוני ללקוח חלוקה התשלום המאוחר שלא באשמתי . פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה