פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום לא חוקית ע'י בזק בינ'ל=אינטרנט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לפני כחודשיים התקשרתי לבזק בינ'ל להתחברות.מכיוןן שהבניין חדש,בזק שלחו טכנאי לצורך בדיקת תשתית.הנ'ל הגיע והסביר שאין תשתית להתחברות.בעל הנכס לא הסכים לעלות אשר הציג בפניו הטכנאי.ועל כן לא היתה כלל התחברות לאינטרנט של בזק בינ'ל.הטכנאי הסביר לי שיעביר לבינ'ל שאין תשתית ולא ייגבו תשלום.ל"שמחתי" הרבה בזק בינ'ל החל לחייב אותי בתשלום אינט'.התקשרתי אליהם בחורה בשם אפרת ענתה ולא הסכימה לקבל ההסבר שלי.חזרה אליי אחרי 3 ימים וההסבר אשר נתנה "שאתה צריך להודיע על ניתוק".הסברתי לה כדי להודיע על ניתוק צריך קודם להתחבר,פה הגיעו מים עד נפש,הנ'ל לא יכלה להבין משפט פשוט זה.אשמח אם תעזרו לי לפני שאני פונה לתביעות קטנות.
תודה יעקב

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה